کد خبر : 2007321 | 17 اسفند 1402 ساعت 20:37 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

در همان لحظه بابت پنالتی ناراحت شدم؛

شجاعیان: نمی‌دانم چرا مدام از محمود فکری می‌پرسید

داریوش شجاعیان می‌گوید هوادار مقابل ذوب آهن مستحق پیروزی بوده است.

شجاعیان: نمی‌دانم چرا مدام از محمود فکری می‌پرسید

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، کاپیتان هوادار که یک گل به ذوب آهن زد و زمینه‌ساز تساوی شیرین تیمش شد، پس از بازی گفت: مستحق برد بودیم، ولی دو هیچ عقب افتادیم. اگر موقعیت‌هایمان در نیمه اول گل می‌شد می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی باز هم خدا را شکر که توانستیم بازی را برگردانیم. این نشان می‌دهد که تیم ما شخصیت دارد و بزرگ شده است و به خودش اجازه نمی‌دهد ببازد.

ویدئو: 326702

او در مورد اینکه بابک مرادی پنالتی را از او گرفت و خودش زد گفت: تصمیم بر این شده بود من بزنم و بعد تصمیم عوض شد. در لحظه ناراحت شدم اما خیلی برای بابک خوشحالم. مطمئن باشید اگر در بازی بعدی پنالتی شود دوباره بابک می‌زند.

شجاعیان راجع به اینکه او و بابک مرادی مغضوب کادرفنی محمود فکری بوده‌اند گفت: من نمی‌دانم چرا هر بازی در مورد کادر قبلی از ما می‌پرسید اما آنها قابل احترام هستند. ما تا جایی که می‌توانستیم برایشان زحمت کشیدیم. شاید در آن تایم نتوانستیم به آقا محمود کمک کنیم. امیدوارم هرجا هستند موفق باشند. خیلی خوشحالیم که الان با کادر جدید خوب کار می‌کنیم.

او در مورد اعتراض به داوری و اخراج‌ها گفت: ما یک بازی هم بیرون از زمین داریم‌ و وقتی وی‌ای‌آر نباشد این اتفاقات طبیعی است و همه سر تصمیمات عصبی می‌شوند. من درست تصویر را ندیدم ولی می‌گویند در صحنه گل دوم‌شان هند بازیکن حریف بوده است. کلا تا وی‌ای‌آر نیاید این داستان‌ها هست. امیدوارم همه نیمکت‌ها خودشان را کنترل کنند تا یک بازی خوب در زمین داشته باشیم.

دیدگاه‌ها