کد خبر : 2007326 | 17 اسفند 1402 ساعت 20:55 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

گل اول ذوب آهن خطا و دومی هند بود؛

عبداللهی: تا به حال داور را اینقدر عصبی ندیده بودم

حمید عبداللهی می‌گوید کوپال ناظمی می‌توانست این بازی را بهتر مدیریت کند و اینکه با کوچک‌ترین اعتراض اخراج کند اوضاع بدتر می‌شود.

عبداللهی: تا به حال داور را اینقدر عصبی ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن گفت: همان‌طور که در کنفرانس دیروز گفتم و حدس می‌زدم، یک بازی جاندار داشتیم و یک فوتبال خوب از هر دو تیم خصوصا تیم خودمان دیدیم. دیروز گفته بودم که تیم ما در جزییات تفاوت دارد و فکر می‌کنم هر کسی این بازی را ببیند متوجه این تفاوت می‌شود.

او درباره جدایی قائم اسلامی‌خواه گفت: قائم اسلامی‌خواه بازیکن تاثیرگذاری است و می‌تواند هر تیمی را تحت تاثیر قرار بدهد، اما ما مجبور به اصلاح و جایگزین هستیم تا پازل و پلن‌هایی که داریم را پیش ببریم تا خدشه‌ای به کادر وارد نشود.

ویدئو: 326708

عبداللهی درباره داوری گفت: من قصد صحبت کردن درباره داوری را ندارم، ولی متاسفانه باید سوال شما را حواب بدهم. اگر یک بازیکن اشتباه کند، کادرفنی و سرمربی تیم با بازیکن برخورد می‌کند؛ اگر یک سرمربی اشتباه کند باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل با فرد برخورد می‌کند؛ اما اگر یک داور اشتباه کند چه می‌شود؟ من فکر می‌کنم در گل اول وقتی امین قاسمی‌نژاد صاحب توپ بود و می‌توانستیم از ضدحمله استفاده کنیم رویش خطا شد و داور خطا را نگرفت و منجر به گل شد. در گل دوم با دست توپ را جدا کردند و در هر دو صحنه گل از نظر قضاوت شبهه‌برانگیز بود. فیلم بازی را هنوز ندیدم و حرف‌هایم براساس چیزی است که کنار زمین دیدم. نکته دیگر اینکه من ندیده بودم داوری تا این حد عصبانی به زمین بیاید.

او راجع به داور ادامه داد: تمام دنیا داوران کمک می‌کنند که یک فوتبال قشنگ‌تر و با سرعت بیشتر ببینیم. ایشان خیلی عصبانی وارد شدند و می‌توانستند به آقای شجاعی تذکر بدهند. داخل زمین کارت‌های بیش از حدی دادند. من شاید از کوپال داوری بد دیده بودم ولی چنین داوری‌ عصبی‌ای ندیده بودم همیشه آرامش داشت. در همین دو موقعیت که گل خوردیم داور می‌توانست بهتر ببیند و بهتر قضاوت کند. به هر حال فشار روی مربیان هست و اگر قرار باشد با هر صحبتی کارت زرد و بلافاصله کارت قرمز بدهیم، فشار روی همه بیشتر می‌شود و از نظر من قشنگ نیست.

او درمورد گل زدن بابک مرادی از نقطه پنالتی گفت: سه هفته پیش دوستان درمورد بابک مرادی از من پرسیدند و من گفتم از همه بهتر بابک مرادی را می‌شناسم و خودش را به ما می‌رساند و رساند. در صحنه پنالتی آقای شجاعی اول گفتند داریوش شجاعیان پنالتی را بزند ولی بعد بابک چون یک سال بد را از نظر فوتبالی گذرانده بود و خیلی تحت فشار بود، انتخاب شد و توپش هم تبدیل به گل شد‌. به هر حال بابک بازیکن بزرگی است و باید بداند برای بزرگ بودن باید تاوان بدهد. هر آدمی که می‌خواهد بزرگ باشد باید مدل زندگی، رفتار و تمرین خودش را در نظر بگیرد. اگر بابک ذهنش را مدیریت کند، بابک بهتری خواهیم دید.

مربی هوادار درباره اعتراض و اخراج شجاعی بعد از گل دوم گفت: وقتی شما بازی را با موقعیت‌های متعدد آغاز می‌کنی و می‌بینی خطاهای ۵۰-۵۰ را به نفع تیم حریف می‌زنند و سوت‌های بازی منجر به اذیت یک تیم می‌شود می‌رسیم به صحنه گل دوم که با دست بازیکن را جدا کرد و آقای شجاعی روی این موضوع اعتراض داشت و منجر به اخراج ایشان شد که از نظر من این اتفاق نباید می‌افتاد. با سرمربی باید با یک رفتار بهتر پیش می‌رفتیم. ما باید تبریک می‌شنیدیم چون حق ما برد بود و کمترین حق ما امروز ۳ امتیاز بازی بود.

عبداللهی درباره دلیل فروختن قائم اسلامی‌خواه توضیح داد: وضعيت دریافتی باشگاه عقب نیست. در همه باشگاه‌های بزرگ تاخیر وجود دارد ولی من این را در هوادار ندیدم و سعی می‌کنند که با کمترین تاخیر انجام شود. قطعا قائم اسلامی‌خواه بازیکن تاثیرگذاری برای ما بود و جز این نبود که برای درآمدزایی فروخته شده است. بنظرم این فلسفه باشگاه هوادار است و هر سال باید چند بازیکن این مدلی بیاورد و پرورش بدهد و بفروشد‌. برای سرمربی یک چالش است ما یک طراح به اسم قائم در بازی داشتیم و آن را از دست دادیم باید پلن‌ها را عوض کنیم و امیدوارم در کارمان موفق باشیم آقای شجاعی هم در این چند هفته فوتبال‌مان را یواش یواش عوض کردند ولی بچه‌ها باید بدانند و باور داشته باشند که تیم ما می‌تواند خیلی از بازی‌ها را در خانه و خارج از خانه ببرند.

دیدگاه‌ها