کد خبر : 2007329 | 17 اسفند 1402 ساعت 21:07 | 7.8K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراض کنیم کمیته انضباطی جریمه می‌کند؛

سرمربی گل‌گهر: قانون باید برای دو تیم یکسان باشد

سرمربی گل‌گهر پس از شکست برابر ملوان نسبت به داوری این مسابقه اعتراض کرد.

سرمربی گل‌گهر: قانون باید برای دو تیم یکسان باشد

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر در انزلی میهمان ملوان بود و در شرایطی در این مسابقه شکست خورد که تک گل تیم میزبان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

مارینوس اوزونیدیس پس از پایان این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و گفت: پیش از هر چیزی به تیم ملوان بابت پیروزی‌شان تبریک می‌گویم. بازی حالت مساوی داشت و هر تیمی ۲-۳ شانس داشت. یک پنالتی به نفع تیم حریف شد و ما هم یک شانسی آخر بازی داشتیم که نتوانستیم گل کنیم و این باعث شد که آنها پیروز شوند.

او با اشاره به داوری مسابقه ادامه داد: من نمی‌خواهم زیاد درباره این موضوع صحبت کنم، چون شاید اگر صحبت و اعتراض کنیم، کمیته انضباطی جریمه کند. بعضی بازی‌ها مثل این بازی می‌شود. ما این مسابقه را واگذار کردیم و تمام تمرکزمان این است که در بازی بعد نتیجه بگیریم. فقط همین.

اوزونیدیس پس از این صحبت‌ها قصد داشت سالن کنفرانس را ترک کند که یکی از خبرنگاران خطاب به او گفت که متوجه منظور او از صحنه‌ای که ممکن است با صحبت درباره آن از سوی کمیته انضباطی جریمه شود، نشده‌اند.

سرمربی گل‌گهر پس در پاسخ این سوال اظهار داشت: می‌توانید ببینید. خیلی واضح بود. بازی و صحنه‌ها را ببینید، مشخص است. طبیعتا می‌توانید یک بازی را بازنده و این چیز خاصی نیست، ولی وقتی که فوتبال بازی می‌کنید، باید قانون برای دو تیم یکسان باشد. من اصلا نمی‌خواهم درباره ملوان صحبت کنم. آنها تلاش کردند پیروز شوند و پیروز شدند و ما هم تبریک می‌گوییم.

دیدگاه‌ها