کد خبر : 2007334 | 17 اسفند 1402 ساعت 21:25 | 8.5K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت محمد ربیعی طبیعی است؛

قریشی: اخراج کمال کامیابی‌نیا سختگیرانه بود

محمد قریشی می‌گوید ذوب آهن این فصل روی دور بدشانسی افتاده است.

قریشی: اخراج کمال کامیابی‌نیا سختگیرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی، مدافع ذوب آهن که گل اول بازی را به هوادار زد، در مورد از دست رفتن برتری‌شان گفت: خودمان هم الان در شوک هستیم و باورمان نمی‌شود چنین اتفاقی افتاد ولی فوتبال است و این اتفاق پیش می‌آید. کمال کامیابی‌نیا یکی از بهترین بازیکنان ماست و هر موقع بازی کرده تاثیرگذار بوده و حالا روی یک اتفاق آقا کوپال سختگیرانه کارت زرد دوم را داد.

مدافع ذوب آهن ادامه داد: امسال بدترین اتفاقات برای ذوب آهن می‌افتد. تا الان چهارتا رباط صلیبی دادیم. مقابل ۶ تا تیم ده نفره شدیم و پنالتی‌های‌مان گل نمی‌شود‌. امسال خیلی بدشانسی می‌آوریم. ما تلاش می‌کنیم جبران کنیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم که از ما انتظار دارند. خودمان انتظارات را بالا بردیم و امیدوار بودیم روند را حفظ کنیم که نشد و سه بازی یک امتیاز گرفتیم ولی ۱۲ بازی و یک جام حذفی مانده است. بیشتر تلاش می‌کنیم که جبران کنیم.

او در مورد عصبانیت ربیعی از بازیکنان باتجربه‌اش گفت: فوتبال است و یک لحظه فشار مربی بالا می‌رود. محمد آقا همیشه از کمال و شایان تعریف کرده و گفته بزرگترهای تیم من هستند. وقتی بازی دو هیچ برده را دو-دو کنید روی مربی فشار می‌آید.

قریشی راجع به داوری گفت: من حرف بزنم بدبختی داریم. همین الان ده تا مصدوم داریم و اگر بخواهم به خاطر حرف به داور محرومم کنند بد می‌شود. فقط سر اخراج کمال احساس می‌کنم سختگیرانه بود.

دیدگاه‌ها