کد خبر : 2007335 | 17 اسفند 1402 ساعت 21:24 | 13.8K بازدید | 6 دیدگاه

بابک مرادی: مسعود شجاعی در حقم برادری کرد

بابک مرادی می‌گوید مسعود شجاعی از او خواسته که جدا نشود تا به فوتبالش کمک کند.

بابک مرادی: مسعود شجاعی در حقم برادری کرد

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی، هافبک تیم هوادار، در جمع خبرنگاران درباره بازگشت خود به میادین گفت: یک مدت تصمیم گرفته بودم اصلا صحبت نکنم و دلم تنگ شده بود. امسال من خیلی سختی کشیدم و نزدیک به ۶۰ روز بیرون بودم حتی تصمیم گرفته بودم از تیم هوادار جدا بشوم، ولی آقا مسعود برای من برادری کرد و بعد از سرمربی شد گفت بمان می‌خواهم به تو کمک کنم و با توجه به اینکه قبلا همبازی بودیم به ایشان اعتماد کامل داشتم.

او درمورد بازی امروز گفت: امروز یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود و شما شاهد هوادار واقعی بودید. ما باید صددرصد بازی را با اختلاف می‌بردیم و حق ما مساوی نبود. تیم ما در نیم فصل دوم با آمدن آقای شجاعی به بلوغ تاکتیکی رسیده است و این هوادار واقعی است. ما از خط دروازه تا فوروارد بازیکنان بزرگ و باکیفیتی داریم و جایگاهمان پایین جدول نیست.

1732253

بابک مرادی درمورد انتخاب او به عنوان پنالتی‌زن توضیح داد: آخرین بازی پارسال در جام حذفی پنالتی زده بودم و امسال هم اول فصل پنالتی‌زن اول تیم بودم که با توجه به اتفاقات افتاده جدا شدم. آقا مسعود به من گفتند که کم‌کم تو را به شرایط بازی برمی‌گردانم. پنالتی که شد چون فشار زیادی رویم بود. آقا مسعود اول گفتند آقا داریوش بزند و حمیدخان نمی‌دانست و من خودم از آقا مسعود اجازه پنالتی زدن گرفتم‌. آقا حمید عبداللهی در ماشین‌سازی مربی من بودند و ما کامل یکدیگر را می‌شناسیم و من خیلی خوشحالم که دوباره در این تیم با چنین انسان بااخلاق و یک مربی توانمند کار می‌کنم. یکی از دلایل ماندن من آقای حمید عبداللهی است و مطمئنم به تیم خیلی کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها