کد خبر : 2007336 | 17 اسفند 1402 ساعت 21:29 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

تغییر بازی هوادار مشخص است

شجاعی: داور چگونه از ۸۰ متری حرف من را شنید

محمود شجاعی، مربی تیم هوادار، به قضاوت کوپال ناظمی انتقاد داشت.

شجاعی: داور چگونه از ۸۰ متری حرف من را شنید

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی برادر مسعود شجاعی و مربی تیم هوادار پس از تساوی ۲-۲ این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم حرف بزنم یا نزنم. دو تا حرف بزنیم، فردا کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به سراغتان می‌آیند. آقای ناظمی می‌توانست بهتر مدیریت کند. این همه کارت مگر می‌شود؟

او ادامه داد: در صحنه اول من به سمت تدارکات رفتم، هیچ اعتراضی هم نکردم. از هشتاد متری آمد به من کارت نشان داد. تعجب کردم. می‌گوید یک چیزی شنیدم. من خودم قانون را می‌دانم و وقتی از نیمکت صدایی می‌شنود، می‌آید سمت نیمکت و آنجا با ارشد تیم که سرمربی باشد صحبت می‌کند. از هفتاد متری چگونه صدای من را شنید نمی‌دانم.

ویدئو: 326711

مربی تیم هوادار اضافه کرد: همان کسانی که فوتبال را خوب می‌فهمند تغییر تیم را گفتند. سعی کردیم فوتبال خوبی را نشان دهیم. با بیلد آپ از عقب زمین و بازی مالکانه توانستیم کار خوبی داشته باشیم. خدا را شکر بچه‌ها توانستند درخشان باشند و نکات تمرینات را در زمین اجرا می‌کنند. فکر می‌کنم هم در بازی قبل و هم در این بازی، مخاطب از دیدن فوتبال لذت برده است.

محمود شجاعی به جدایی قائم اسلامی‌خواه هم واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قائم یک بازیکن اثرگذار بود و برایش آرزوی موفقیت دارم. این هم سیاست باشگاه بود که بازیکنان را بفروشد.

دیدگاه‌ها