کد خبر : 2007338 | 17 اسفند 1402 ساعت 21:33 | 36K بازدید | 14 دیدگاه

توافق با رئال رد شد: تمرکز این بازیکن روی بایرن است

ندال هووسه، ایجنت آلفونسو دیویس، با رد تمام شایعات مربوط به انتقال این بازیکن به رئال مادرید، مدعی شد که آنها با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌اند.

توافق با رئال رد شد: تمرکز این بازیکن روی بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرسازترین شایعات نقل و انتقالاتی حال حاضر دنیای فوتبال، اخبار علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ است.

قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد و مذاکرات او برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن‌بست رسیده است. بدین ترتیب مونیخی‌ها بین فروش او در تابستان ۲۰۲۴ و یا از دست دادن این بازیکن به‌طور رایگان، باید یکی را انتخاب کنند.

1998894

در روزهای گذشته گفته شد که رئال با دیویس به توافق شخصی رسیده و فقط مذاکرات با بایرن مونیخ و توافق با آنها باقی مانده است. چیزی که در مصاحبه جدیدی توسط ایجنت دیویس تکذیب شده است.

هووسه در گفت‌وگو با فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف، گفت: «در حال حاضر هیچ چیز توافق‌شده یا مشخصی با هیچ باشگاهی وجود ندارد. نه تمدید با باشگاه کنونی و نه انتقال به باشگاه دیگر، فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است. تمرکز آلفونسو در حال حاضر به‌طور کامل بر روی باشگاه بایرن مونیخ است و او به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کند. ما گزینه‌ها و راه‌هایمان برای آینده را در ماه‌های آینده بررسی خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها