کد خبر : 2007347 | 17 اسفند 1402 ساعت 22:12 | 30.6K بازدید | 21 دیدگاه

کامبک ببرها نیمه تمام ماند

کلباء بدون مجیدی برد ولی به فینال نرسید

اتحاد کلباء در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام بانک اسلامی برابر العین پیروز شد ولی نتوانست راهی مسابقه فینال شود.

کلباء بدون مجیدی برد ولی به فینال نرسید

به گزارش "ورزش سه"، کلباء در نخستین بازی بدون فرهاد مجیدی، دست به کار بزرگی زد. آن‌ها العین را در خانه‌اش دو بر صفر شکست دادند؛ ولی با توجه به باخت در بازی رفت که با همین نتیجه رقم خورد، دو تیم در مجموع 2 – 2 مساوی شدند که بازیکان کلباء هر چهار پنالتی خود را از دست دادند تا العین راهی بازی فینال شود.

در این دیدار اتحاد کلباء روی حرکتی که مهدی قایدی از سمت چپ آغاز کرده بود، به گل رسید. ستاره ایرانی ببرها با یک پاس، توپ را به لئاندرو اسپاداسیو سپرد و این بازیکن نیز در سمت راست دنیل بسا را صاحب توپ کرد که ضربه دیدنی و بغل پای این بازیکن وارد دروازه شد.

1998907

مهدی قایدی در دقیقه 56 با فرار از پشت مدافعان العین صاحب توپ شد که شوت روی پای این بازیکن را خالد عیسی با واکنشی به‌موقع راهی کرنر کرد. در ادامه جوناتان سانتوس شانس به تساوی کشیدن بازی را داشت که شوت او در موقعیت تک به تک، توسط سنگربان کلباء راهی کرنر شد.

دو تیم موقعیت‌های دیگری داشتند. ابتدا ضربه سفیان رحیمی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و سپس شوت فیلیپ کیس که از دهانه دروازه زده شد، با واکنش دیدنی خالد عیسی به بیرون رفت.

1998910

کلباء درمیان ناباوری همگان، در دقیقه 82 کار را به تساوی کشاند. ضربه دنیل بسا در محوطه جریمه، پس از برخورد به یکی از مدافعان العین، تغییر جهت داد وارد دروازه شد تا حساب کار دو بر صفر شود.

بازی در پایان 90 دقیقه با پیروزی دو بر صفر کلباء به پایان رسید تا با توجه به نتیجه بازی رفت، دو تیم 2 – 2 مساوی شوند و کار مستقیماً به ضربات پنالتی کشیده شود.

1998916

شگفتی بزرگ در پنالتی‌ها رخ داد؛ جایی‌که خالد عیسی سه ضربه پنالتی دنیل بسا، فیلیپ کیس و سلطان عادل را مهار کرد و گوستاوو نیز توپ خود را به آسمان زد تا العین در پنالتی‌ها با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و راهی مسابقه فینال شود.

مهدی قایدی نیز 69 دقیقه در زمین بازی حضور داشت.

دیدگاه‌ها