کد خبر : 2007348 | 17 اسفند 1402 ساعت 22:14 | 25.3K بازدید | 13 دیدگاه

دیبالا غیرقابل‌مهار شده است (عکس)

ستاره آرژانتینی آ اس رم برای سومین بازی متوالی موفق شد با لباس جالوروسی گلزنی کند.

دیبالا غیرقابل‌مهار شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آاس رم در حالی در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در خانه به مصاف برایتون رفته است که مهاجمین این تیم در آماده‌ترین فرم ممکن در فصل جاری به سر می‌برند.

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی جالوروسی، پس از پشت سر گذاشتن دو مسابقه رؤیایی در هفته‌های اخیر و گلزنی‌های چندباره در ترکیب تیمش، امشب هم ترک عادت نکرد و خیلی زود میزبان را در مقابل دیدگان عاشقان رم در المپیکو از حریف قدرتمند انگلیسی‌اش پیش انداخت.

دیبالا که برابر تورینو موفق به هت‌تریک شده بود و در بازی ابتدای هفته برابر مونزا نیز یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود، روی پاس عمقی تماشایی پارادس گل اول رم را به ثمر رساند که در ابتدا از سوی داور مردود اعلام شد؛ اما پس از بازبینی در اتاق وی ای آر، صحت گل تأیید شد تا دیبالا و حاضرین در المپیکو ورزشگاه را روی سر بگذارند.

1998918

دیبالا که ارتباط بسیار خوبی با سردار آزمون پیدا کرده، حالا با ثبت این گل دست بالا را به ده‌روسی داده تا با کنترل بازی در دقایق پیش رو، به حفظ نتیجه بپردازد و در چنین شرایطی احتمال حضور سردار آزمون در ترکیب تیم به عنوان بازیکن جانشین کم می‌شود. به‌خصوص که سردار در بازی‌های قبلی معمولاً زمانی به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شده که رم به دنبال گلزنی بوده است.

دیدگاه‌ها