کد خبر : 2007351 | 17 اسفند 1402 ساعت 22:27 | 17.2K بازدید | 13 دیدگاه

داروین نونیز امشب از هرجا می‌زند، گل می‌شود! (عکس)

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول با دو شوت دیدنی پیروزی تیمش برابر اسپارتا پراگ را قطعی کرد.

داروین نونیز امشب از هرجا می‌زند، گل می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لیورپول، صدرنشین لیگ برتر انگلستان، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در چک به مصاف اسپارتا پراگ رفته و نیمه اول این مسابقه را در حالی با سه گل به سود خود به پایان برده که داروین نونیز، ستاره اهل اروگوئه این تیم، عملکردی فوق‌العاده در بازی داشته و دو گل تماشایی او در این مسابقه پیروزی شاگردان کلوپ را تا حدود زیادی قطعی کرده است.

نونیز که در ابتدای هفته با گل لحظه آخری به ناتینگهام فارست یک پیروزی رؤیایی نصیب هواداران کرد، در این مسابقه با شوتی دیدنی در دقیقه 25 دروازه اسپارتا را به زیبایی هر چه تمام‌تر باز کرد.

1998923

او پس از دریافت توپ در موقعیتی مناسب پشت محوطه جریمه و در حالی که کمتر کسی پیش‌بینی شوت‌زنی را می‌کرد، با یک ضربه روی پا و موج‌دار توپ را به تور دروازه حریف رساند تا بعد از گل مک آلیستر اختلاف را به دو گل برساند.

اما این پایان کار ستاره آماده تیم کلوپ نبود و نونیز این بار در سومین دقیقه وقت‌های تلف‌شده با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه پاس در عمق مک آلیستر را به قعر دروازه پتر ینسن رساند تا خودش را دو گله کرده و خیال هواداران لیورپول را از پیروزی راحت کند.

دیدگاه‌ها