کد خبر : 2007353 | 17 اسفند 1402 ساعت 22:50 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

نجات دروازه گومز لیورپولی‌ها را به وجد آورد (عکس)

جو گومز با یک دفع توپ زیبا و نجات دروازه لیورپول هواداران این تیم را هیجان‌زده کرد.

نجات دروازه گومز لیورپولی‌ها را به وجد آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، لیورپول در پراگ در برابر اسپارتا قرار گرفت. قرمزها که روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند، نمایش‌های فوق‌العاده‌شان را در این بازی هم تکرار کردند.

ابتدا در نیمه اول الکسیس مک‌آلیستر از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند. پس از این گل میزبان به خودش آمد. در دقیقه ۱۵ لوکاس هاراسلین در موقعیت تک به تک با کلهر قرار گرفت. ضربه او را سنگربان جوان لیورپول به شکل ناقص دفع کرد و توپ می‌رفت که وارد دروازه شود اما جو گومز به زیبایی آن را از روی خط برگرداند و در ادامه کلهر توپ را جمع کرد. هواداران که از این صحنه و عملکرد فوق‌العاده کلهر و گومز به وجد آمده بودند، چند دقیقه بعد هیجان‌زده‌تر هم شدند.

1998927

در حالی‌که لیورپول در فاز حمله قرار داشت، داروین نونیز با یک شوت زیبا گل دوم را به ثمر رساند. نونیز در دقایق پایانی نیمه اول هم با یک والی زیبا بازی را ۳-۰ کرد و لیورپولی‌ها با یک برتری قاطعانه راهی رختکن شدند.

هواداران در فضای مجازی معتقدند که درخشش لیورپول از آن دفع توپ فوق‌العاده جو گومز آغاز شده است. یکی از آنها نوشته: «اگر آن توپ گل می‌شد بازی گره می‌خورد. گومز با این کار جادو کرد.»

کاربری دیگر گفته: «گومز اخیرا عالی عمل کرده و در هر جایی از زمین حضور داشته. او فوق‌العاده است.»

هواداری نوشته: «اول سیو از کلهر و سپس دفع از گومز. آنها ما را در این نیمه نجات دادند.»

هوادار دیگری گفته: «باورنکردنی بود. آن دفع توپ استارت درخشش ما در نیمه اول بود.»

گرچه این اختلاف در اوایل نیمه دوم با گل‌به‌خودی کانر بردلی کاهش یافت اما لوئیس دیاز در دقیقه ۵۳ گل چهارم را به ثمر رساند و برتری ۳گله لیورپول را برگرداند.

دیدگاه‌ها