کد خبر : 2007357 | 18 اسفند 1402 ساعت 03:28 | 17.3K بازدید | 10 دیدگاه

ایجنت تل مدعی شد

ستاره بایرن در همین تیم اسطوره خواهد شد

گدیری کامارا، ایجنت ماتیس تل، مدعی شد که این بازیکن می‌خواهد در بایرن مونیخ اسطوره شود.

ستاره بایرن در همین تیم اسطوره خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع بایرن مونیخ در این فصل بر وفق مراد نبوده است. پس از اینکه آنها مقابل تیمی دسته‌پایینی از جام حذفی کنار رفتند، در بوندسلیگا هم قافیه را به بایر لورکوزن باختند تا شانس قهرمانی‌شان در این فصل به حداقل برسد.

این موضوع و اختلاف توماس توخل با برخی بازیکنان تیم باعث شده بود که خبرهایی منتشر شود از اینکه تعدادی از آنها به فکر ترک بایرن مونیخ افتاده‌اند.

1998933

یکی از این بازیکنان ماتیس تل بود که زیر نظر توماس توخل به اندازه کافی بازی نکرده و رسانه‌ها در اخباری مدعی شده بودند که او به جدایی از بایرن است اما خبر تمدید قرارداد او تا سال ۲۰۲۹ در روز چهارشنبه به همه شایعات پایان داد.

حالا ایجنت این بازیکن در مصاحبه‌ای از دلایل تمدید او در این شرایط سخت صحبت کرده است. کامارا گفت: «وقتی خورشید در آسمان است، امضای قرارداد جدید آسان است. اما وقتی هوا مانند الان ابری است، شما باید تعهد خود را نشان دهید. این یک راه خوب برای اسطوره شدن و شروع یک دوره جدید است. این چیزی است که ماتیس می‌خواهد و به همین دلیل است که او آن قرارداد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد. او به هیچ تیمی فکر نمی‌کند. تا وقتی ماتیس را در اینجا بخواهند، او هم اینجا خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها