کد خبر : 2007362 | 17 اسفند 1402 ساعت 23:37 | 36.9K بازدید | 45 دیدگاه

قره‌باغ 2-2 بایر لورکوزن: رکورد رؤیایی آلونسو خراب نشد

تیم فوتبال بایر لورکوزن با فرار از شکست در آذربایجان موفق شد با تساوی 2-2 رکورد نباختن در این فصل از مسابقات را حفظ کند.

قره‌باغ 2-2 بایر لورکوزن: رکورد رؤیایی آلونسو خراب نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بایر لورکوزن، صدرنشین بوندسلیگای آلمان، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با نتیجه تساوی 2-2 مقابل قره باغ از زمین بازی خارج شد تا کار این تیم برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها به بای آرنا کشیده شود.

1998948

شاگردان آلونسو که با رکورد شگفت انگیز 34 بازی نباختن متوالی در فصل جاری فوتبال اروپا به این مسابقه رسیده بودند، در دقیقه 26 بازی با گل بن ضیا از حریف خود عقب افتادند و در حالی که همه چیز برای شکست یک گله آنها در نیمه اول آماده بود، غافل‌گیری به اوج رسید و این بار جونینیو ویرا که پاس گل اول را داده بود، در هیبت گلزن ظاهر شد و اختلاف را به دو گل رساند.

در بین دو نیمه آلونسو برای فرار از این شکست فریمپونگ را به میدان فرستاد و ده دقیقه پس از شروع بازی در نیمه دوم، ژاکا و وریتز را راهی زمین کرد تا کفه بازی به سمت تیمش سنگینی کند.

1998950

در دقیقه هفتاد بازی فلورین وریتز، فوق ستاره تیم ملی آلمان و لورکوزن گل اول شیرها را به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد.

با نزدیک شدن به پاین بازی بارقه‌های امید آلونسو برای فرار از این شکست رو به نابودی بود که این بار پاتریک شیک در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا ضمن کسب نتیجه تساوی در خانه قره‌باغ، رکورد شکست‌ناپذیری بایر لورکوزن در این فصل به 35 بازی برسد.

1998951
1998953

دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه خانگی لورکوزن یک هفته دیگر برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا در آلمان مشخص شود.

دیدگاه‌ها