کد خبر : 2007366 | 17 اسفند 1402 ساعت 23:50 | 29.1K بازدید | 82 دیدگاه

سیتیز‌ن‌ها آرنولد را ول نمی‌کنند: سرت تو کار خودت باشه!

روبن دیاز، ستاره منچستر سیتی، به ترنت الکساندر آرنولد هشدار داد که درباره جام‌های منچستر سیتی صحبت نکند.

سیتیز‌ن‌ها آرنولد را ول نمی‌کنند: سرت تو کار خودت باشه!

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از مصاحبه الکساندر آرنولد در مورد منچستر سیتی آغاز شد. او با توجه به شرایط مالی دو تیم، جام بردن در لیورپول را شیرین‌تر از قهرمانی در منچستر سیتی دانست و عنوان کرد: «جام بردن در لیورپول قطعاً باارزش‌تر است.»

این مصاحبه باعث واکنش شدید هواداران و بازیکنان منچستر سیتی شد. ابتدا ارلینگ هالند در مورد این ادعای آرنولد گفت: «اگر او این را می‌گوید، اشکالی ندارد. من یک سالی است که اینجا هستم و با منچستر سیتی سه‌گانه را به دست آوردم. این احساس بسیار خوبی داشت. فکر نمی‌کنم او دقیقاً این احساس را درک کند.»

1998957

زمان زیادی از این صحبت‌های هالند نگذشته بود که روبن دیاز هم در مصاحبه دیگری پاسخ آرنولد را داد. او گفت: «عظمت ما به گونه‌ای است که این نظرات ما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، زیرا می‌دانیم چه کرده‌ایم، می‌دانیم چه چیزی را فتح کرده‌ایم و به دنبال چه چیزی هستیم.

ما این کار را برای هیچکس دیگری انجام نمی‌دهیم، ما آن را برای خودمان انجام می‌دهیم. موفقیت دیگران متعلق به خودشان است. تمرکز ما روی خودمان است و من فکر می‌کنم این راهی است که می‌توان پیشرفت کرد. اینکه تمرکز بر روی خودت باشد و به هیچ باشگاه دیگری فکر نکنی و درباره آنها مصاحبه نکنی. این راه تبدیل شدن به بازیکن و باشگاهی بزرگ است.
سعی نکنید در مورد موفقیت یا شکست دیگران اظهار نظر کنید و یا نخواهید که با توجه به دیدگاه خودتان آنها را بزرگ یا کوچک جلوه دهید. تمرکز شما باید بر روی خودتان باشد.»

دیدگاه‌ها