کد خبر : 2007383 | 18 اسفند 1402 ساعت 00:50 | 74.2K بازدید | 4 دیدگاه

طلاى عظيمى و طوفان گرايى در بلغارستان

تيم كشتى ايران در جام‌های بین المللی بلغارستان به يک طلا رسید و دو فینالیست خواهد داشت.

طلاى عظيمى و طوفان گرايى در بلغارستان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنجشنبه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.
تيم كشتى ايران در دو بخش كشتى آزاد و فرنگى نمايندگانى را به اين رويداد اعزام كرده كه نتايج آنها به شرح زير است:

کشتی آزاد:

*در وزن 61 کیلوگرم یاسین رضایی در دور نخست با نتیجه 10 بر 6 مغلوب استوان میچیچ دارنده مدال طلای وزن 57 کیلوگرم جهان از صربستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف استیلیان ایلی اف از بلغارستان می رود.

*در وزن 92 کیلوگرم محمدمبین عظیمی با نتیجه 11 بر صفر رجب حاج داری از مقدونیه را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

کشتی فرنگی:

*در وزن 55 کیلوگرم محمد حسینوند که رقابت‌های خود را به صورت دوره ای برگزار کرد، مقابل هیفینگ ژانگ از چین با نتیجه 15 بر 6 و مارلان موکاشیف از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

*در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی که رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کرد در سه دور مقابل عبدالملک مرابات از الجزایر، یراسیل نوربوسینوف از قزاقستان و علیخان ساتایف از قزاقستان به ترتیب با نتایج عالی 8 بر صفر، 9 بر صفر و 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر صفر دیوید دیمیتروف از بلغارستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گرایی در این دیدار به مصاف علیخان ساتایف از قزاقستان می‌رود.

*در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آمار مومنی از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 1 از سد میراس بارشیلیکوف از قزاقستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 9 بر 6 روسلان درمانسکی از بلغارستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ناقوسی در این دیدار به مصاف ولادمیری کارچایدزه از فرانسه می‌رود.

دیدگاه‌ها