کد خبر : 2007390 | 18 اسفند 1402 ساعت 01:19 | 22.1K بازدید | 13 دیدگاه

اعتراف ژابی آلونسو: خوش‌شانس‌تر بودیم که نباختیم

سرمربی موفق تیم بایر لورکوزن ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت برابر قره‌باغ نمایش بهتری از تیمش شاهد باشد.

اعتراف ژابی آلونسو: خوش‌شانس‌تر بودیم که نباختیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بایرن لورکوزن در حالی که رکورد 35 بازی نباختن خود در این فصل را رو به خطر می‌دید، سرانجام با گل پاتریک شیک از شکست گریخت تا دیدار در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را واگذار نکند.

ژابی آلونسو، سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن پس از تساوی ۲-۲ برابر قره‌باغ آذربایجان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به تمجید از تیم حریف پرداخت و گفت: «قره باغ در نیمه اول خوب بازی کرد، هم از نظر تهاجمی و هم دفاعی مشکل داشتیم. نیمه دوم بهتر بازی کردیم، کنترل و ثبات بیشتری داشتیم. نتیجه برای ما خوب است. هنوز بازی برگشت را در خانه داریم.»

1999015

سرمربی پرخواهان تیم لورکوزن که شاگردانش با وجود شکست دو بر صفر در نیمه اول، در نیمه دوم و پس از تغییرات به بازی برگشتند و دو گل خورده را جبران کردند، اعتراف کرد این نتیجه بیشتر برای آنها خوب بود تا قره باغ.

آلونسو در این رابطه گفت: «شاید درست باشد که این نتیجه برای ما یک خوش شانسی باشد تا آنکه برای قره باغ این طور بوده باشد. احترام زیادی برای این تیم قائلم. شاید آنها سزاوار نتیجه بهتری بودند. الان همه چیز باز است، خواهیم دید هفته آینده چه می‌شود."

دیدگاه‌ها