کد خبر : 2007391 | 18 اسفند 1402 ساعت 05:44 | 14K بازدید | 7 دیدگاه

جنگ پر فشار گل گهری‌ها و ملوانی‌ها در مرکز زمین؛

نبرد هافبک‌های خاص لیگ به سود عمری و سرلک

تقابل گل گهر و ملوان به گونه‌ای جدال چهره‌های تاثیرگذار میان زمین بود.

نبرد هافبک‌های خاص لیگ به سود عمری و سرلک

به گزارش "ورزش سه"، تقابل گل گهر و ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر با پیروزی ملوان آن هم با گل محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۸۳ خاتمه پیدا کرد اما تقابل شاگردان تارتار و مرد یونانی لیگ برتر، یک جدال خاص در میانه زمین بود.

از یک سمت سرمه‌ای پوشان با حضور علیزاده در قلب خط میانی و حضور روبرتو تورس و احمدرضا زنده روح برای خلق موقعیت و تخریب فرصت‌های تیم حریف تلاش زیادی کردند اما در طرف مقابل هم ملوان شرایط قابل توجهی داشت؛ میلاد سرلک به عنوان کسی که نبض تپنده پرسپولیس در مدت اخیر بود در مرکز هرم به رضا جعفری و محمد عمری که پشت سر سلیمانی حرکت می‌کردند، توپ می‌رساند و به نوعی تنها راه ارتباطی خط دفاع با خط حمله بود.

مهره‌های میانی دو تیم دوئل‌های بسیار زیادی با یکدیگر داشتند و حتی زمانی که اوزونیدیس در نیمه دوم به سراغ اضافه کردن علی اصغر عاشوری رفت و تارتار به مهران احمدی فرصت بازی کردن داد، شرایط به گونه‌ای دیگر دنبال می‌شد.

در نهایت خلق موقعیت‌ها و تعامل چهره های توانمند دو تیم به گونه‌ای نبود که دو تیم در جریان بازی به گل برسند و البته همان یک گل به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی، در شرایطی به ثمر رسید که محمد عمری و مهران احمدی از توپی که میلاد سرلک به آنها رسانده بود، موفق شدند خطای پنالتی بگیرند تا حالا از مهدی تارتار خیالش از داشتن یک خط میانی با چهره‌هایی فنی و خلاق راحت باشد.

دیدگاه‌ها