کد خبر : 2007401 | 18 اسفند 1402 ساعت 01:33 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

میلان ۴-۲ اسلاویا: برد روسونری در شب گل‌ها‌ی زیبا

میلان در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، اسلاویا پراگ را ۴-۲ شکست داد.

میلان ۴-۲ اسلاویا: برد روسونری در شب گل‌ها‌ی زیبا

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار حساسی از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان اسلاویا پراگ بود. میلانی‌ها به لطف ۱۰ نفره شدن حریف در نیمه اول به پیروزی ۳-۱ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم با اینکه یک گل خوردند اما با مدیریت بازی یک گل دیگر زدند و از پیروزی‌شان حفاظت کردند.

بازی را میلان بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۱۰ ضربه آزاد فلورنزی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 326732

در ادامه بازی پایاپای و بیشتر در میانه میدان بود تا اینکه در دقیقه ۲۶ دیوف، بازیکن اسلاویا به دلیل خطای خطرناک بر روی کریستین پولیشیچ از زمین بازی اخراج شد.

۱۰نفره شدن مهمان کافی بود تا میلان جلو بکشد. بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه ۳۴ ژیرو با سانتر لیائو با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند.

1999034

دو دقیقه بعد اما ضربه روی پا و تماشایی داوید دودرا از پشت محوطه بازی را به تساوی کشاند.

با این گل میلان دوباره حملاتش را آغاز کرد تا اینکه در دقیقه ۴۴ ریندرز در پشت محوطه جریمه با شوتی فوق‌العاده به سمت چپ، بازی را ۲-۱ کرد.

1999037

در دقیقه ۱+۴۵ روی سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر، روبن لوفتوس چیک با ضربه سری تماشایی گل سوم را هم به ثمر رساند تا میلان با یک برتری قاطعانه به رختکن برود.

1999038

در نیمه دوم اما شاهد بازی جذابی نبودیم. میلان عقب‌تر رفت و از پیروزی دفاع کرد و در سمت دیگر اسلاویا پراگ ۱۰ نفره توان گرفتن توپ و حمله به سوی دروازه حریف را نداشت تا نیمه کم‌موقعیتی را شاهد باشیم.

در معدود موقعیت‌های نیمه دوم، در دقیقه ۶۵ اسلاویا پراگ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. پس از ارسال توپ، ایوان شرانز در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و موفق شد دروازه را برای بار دوم باز کند.

در ادامه بازی دوباره افت کرد و شاهد موقعیت خاصی نبودیم. میلان بیشتر به مدیریت بازی پرداخت و توپ را در میانه‌های میدان گرداند.

در دقیقه ۸۵ خیال میلانی‌ها راحت شد. پولیشیچ روی پاس لیائو در محوطه جریمه شوتش را روانه دروازه کرد و گل چهارم را به ارمغان آورد.

1999035

در دقایق پایانی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم و این دیدار پرگل با برتری خانگی ۴-۲ میلان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها