کد خبر : 2007407 | 18 اسفند 1402 ساعت 07:47 | 20.3K بازدید | 16 دیدگاه

محبوب تراکتوری‌ها به تیم خاطره‌ساز رسید

هافبک تراکتور تقابل خاصی را برابر تیم فصل گذشته‌اش برگزار می‌کند.

محبوب تراکتوری‌ها به تیم خاطره‌ساز رسید

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در حالی امروز در ورزشگاه مس رفسنجان به میدان می‌رود و رقابت حساسی را مقابل شاگردان محرم نویدکیا برگزار می‌کند که سید مهدی حسینی تجربه بازی برای مسی‌ها را دارد ولی حالا در جمع سرخ پوشان تبریزی حاضر است و سعی دارد مثل دور رفت بدرخشد.

سید مهدی حسینی که پس از دو سال درخشان در مس رفسنجان تصمیم به جدایی گرفت و پیشنهاد باشگاه تراکتور را قبول کرد، تاکنون در 15 مسابقه لیگ برتر برای سرخ پوشان تبریزی به میدان رفته که توانسته دو گل به ثمر رساند و روی سه گل دیگر موثر باشد که یکی از آنها را در دور رفت برابر مس داشت.

1963628

این هافبک ریزنقش و تکنیکی در مسابقه رفت تراکتور مقابل مس رفسنجان که تیمش در آستانه تساوی خانگی قرار داشت، با نظر پاکو خمس به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در لحظات پایانی یک ارسال تماشایی انجام داد تا مهدی عبدی نخستین گل خود را برای تراکتور به ثمر برساند و صاحب سه امتیاز شوند.

مهدی حسینی که پس از درخشش مقابل فولاد خوزستان و دو گل به این تیم جایگاهش را تثبیت کرد و همواره در نفرات اصلی بوده، امیدوار است امروز هم برابر تیم فصل گذشته‌اش مثمر ثمر ظاهر شود و بازگشت خاطره انگیزی به رفسنجان داشته باشد.

دیدگاه‌ها