کد خبر : 2007411 | 18 اسفند 1402 ساعت 08:30 | 16.8K بازدید | 48 دیدگاه

حامد لک- استقلال- تراکتور: روزهای جذاب

دروازه‌بان مس رفسنجان پس از موفقیت مقابل استقلال به دنبال نتیجه‌گیری همراه تیمش برابر تراکتور است.

حامد لک- استقلال- تراکتور: روزهای جذاب

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که پس از تغییر و تحول در کادر فنی مس رفسنجان شرایط کاملا متفاوتی پیدا کرده و حضور محرم نویدکیا و رحمان احمدی در این تیم موجب شده تا آرامش ذهنی بهتری نسبت به گذشته پیدا کند و بدون دغدغه کارش را انجام بدهد، پس از درخشش مقابل استقلال حالا آماده جدال با تراکتور و تیم سابقش است.

این دروازه‌بان باتجربه پس از عملکرد موفق طی سه هفته متوالی در شروع دور برگشت لیگ‌برتر که دروازه خود را در هر سه مسابقه بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان برابر استقلال هم این روند عالی را ادامه داد و سیوهای دیدنی و مهار پنالتی او کاری کرد تا تیمش هم به برد ارزشمندی برسد و امروز با روحیه مضاعف مقابل تراکتور قرار بگیرد.

حامد لک که دو سال سابقه حضور در تراکتور و قهرمانی در جام حذفی و نایب‌قهرمانی در لیگ‌برتر را همراه با سرخ پوشان تبریزی دارد، پس از چهار بازی درخشان حالا جدال سختی با شاگردان پاکو خمس دارد ولی امیدوار است باز هم مثمر ثمر کار کند.

این دروازه‌بان که سال گذشته موفق شد دروازه خود را مقابل تراکتور بسته نگه دارد، امیدوار است بازهم این کار را در جدال با سرخ‌پوشان تبریزی و تیم سابقش انجام بدهد تا بتوانند دوباره امتیاز بگیرند.

دیدگاه‌ها