کد خبر : 2007421 | 18 اسفند 1402 ساعت 10:29 | 43.7K بازدید | 32 دیدگاه

جام کونکاکاف: مسی و سوارز ناجی اینترمیامی شدند

اینترمیامی در اولین بازی کونکاکاف چمپیونزکاپ با هنرنمایی لیونل مسی و لوئیس سوارز از شکست فرار کرد.

جام کونکاکاف: مسی و سوارز ناجی اینترمیامی شدند

به گزارش "ورزش سه"، گل لحظه آخری لوئیس سوارز پس از گل حساس لیونل مسی باعث شد اینتر میامی در بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی کونکاکاف چمپیونزکاپ به تساوی برسد.

اینترمیامی این بازی را بد آغاز کرد و در پایان نیمه اول هم بازنده به رختکن رفت. ژاکوب شافلبورگ از نشویل اس سی موفق شد در دقیقه 4 دروازه میامی را باز کند. درخشش او در نیمه دوم هم ادامه داشت و درحالی‌که فقط یک دقیقه از شروع 45 دقیقه دوم بازی می‌گذشت، موفق شد حساب کار را 2-0 به سود میزبان کند.

1999061

میامی که در روز غیبت جوردی آلبا به صورت همزمان از حضور سرخیو بوسکتس، مسی و سوارز در ترکیب اصلی بهره می‌برد در نیمه دوم به بازی برگشت. با گل دیدنی لیونل مسی روی ضربه از نزدیکی محوطه جریمه، میامی در دقیقه 52 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

مسی در ادامه نیمه دوم تلاش زیادی داشت تا بتواند به تنهایی تیمش را از شکست نجات دهد اما او به دوست و هم تیمی سابقش در بارسلونا یعنی سوارز، نیاز داشت تا کاری انجام دهد.

در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده، این مهاجم 37 ساله موفق شد روی ارسال بوسکتس با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه کرده و تیمش را از شکست نجات دهد.

1999062

این اولین بار از زمان بازی‌های پیش فصل بود که تاتا مارتینو و اینتر میامی با 5 دفاع به زمین رفته بودند. اینترمیامی روز یکشنبه در هفته چهارم فصل جدید لیگ ام‌ال‌اس در خانه مقابل سی اف مونترال به میدان خواهد رفت. سپس آن‌ها روز پنجشنبه در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کونکاکاف چمپیونزکاپ میزبان نشویل خواهند بود.

دیدگاه‌ها