کد خبر : 2007439 | 18 اسفند 1402 ساعت 12:00 | 25.9K بازدید | 34 دیدگاه

طعنه سهراب به ساکت پس از گل جنجالی (عکس)

سرمربی صنعت نفت حرکت غیرمنتظره‌ای پس از گل تیمش مقابل نساجی داشت.

طعنه سهراب به ساکت پس از گل جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت و نساجی مازندران روز گذشته در شرایطی به مصاف هم رفتند که برتری شاگردان ساکت الهامی در لحظات پایانی از دست رفت و آبادانی‌ها با یک گل عجیب روی شوت فرشاد محمدی‌مهر و اشتباه علیرضا رضایی به گل تساوی در لحظات پایانی رسیدند تا سهراب بختیاری‌زاده هم به همتای خود در تیم مقابل طعنه بزند.

سهراب بختیاری‌زاده از همان دقایق ابتدایی جنب و جوش زیادی در کنار زمین داشت و در جریان بازی هم بارها با ساکت الهامی بگو مگو داشتند که در لحظات آخر این تنش بین طرفین بیشتر شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در شرایطی که تیمش با نتیجه یک بر صفر از نساجی عقب افتاده و استرس زیادی گرفته بود، بخاطر اعتراض به داوری در نیمه دوم از کنار زمین اخراج شد، اما به جایگاه ویژه نرفت و روی سکوها و پشت نیمکت تیمش بود که پس از گل تساوی به کنار زمین آمد.

بختیاری‌زاده در دقایق تلف شده که صنعت نفت به گل تساوی توسط فرشاد محمدی‌مهر رسید، از سکوها با سرعت پایین آمد و به شانه الهامی زد و با کنایه صحبتی نسبت به او انجام داد که ایزد سیف‌الله‌پور وارد این ماجرا شد و البته در این بین هم ساکت فقط به سهراب نگاه می‌کرد و واکنش تندی در این لحظه نداشت.

1999092

سیف‌الله‌پور که اخیرا به‌عنوان قائم مقام باشگاه نساجی مازندران منصوب شده و در دیدار برابر صنعت نفت آبادان به جای فرهاد کوچک‌زاده محروم در کنار زمین حضور داشت، پس از اینکه سهراب بختیاری‌زاده به سمت ساکت الهامی رفت، سعی کرد او را از محوطه فنی نساجی دور کند تا مجادله بیشتری بین دو سرمربی به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها