کد خبر : 2007441 | 18 اسفند 1402 ساعت 12:13 | 32.3K بازدید | 53 دیدگاه

با محرومیت بلینگام دل‌ داوران لالیگا خنک شد!

داوران اسپانیایی اعتقاد دارند که جود بلینگام بدون احترام به داوران نسبت به عملکرد آن‌ها اعتراض می‌کند و شایسته دریافت کارت قرمز مقابل والنسیا بود.

با محرومیت بلینگام دل‌ داوران لالیگا خنک شد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از قبل می‌دانست که به دلیل دریافت کارت قرمز از خیل مانزانو در بازی با والنسیا، نمی‌تواند مقابل سلتاویگو و اوساسونا بازی کند. و حقیقت این است که تیم داوری آن بازی از اخراج این بازیکن انگلیسی تعجب نکرد.

به دنبال گلی که به ثمر رسید و داور پیش از آن سوت پایان بازی را زده بود، احتمال دریافت کارت قرمز بلینگام بسیار بالا بود. همان‌طور که مارکا گزارش داده بلینگام قبلا هم از سوی داوران اسپانیایی به دریافت کارت قرمز نزدیک بود.

7 ماه پس از ورود به لالیگا، داوران این هافبک را فوتبالیستی می‌دانند که به دلیل اعتراضات با لحن تند، برای جلوگیری از ایجاد تنش در بازی با داوران همکاری نمی‌کند. داوران خارج از زمین با یکدیگر صحبت می‌کنند، می‌بینند که هر کدام از آن‌ها چه کاری می‌کنند و اخباری که دریافت می‌کنند، همین باعث می‌شود در شرایط خاص از برخی بازیکنان بیشتر آگاه شوند.

1999103

به عقیده مارکا، بلینگام یکی از آن بازیکنان  است، همان‌طور که نیمار می‌توانست در زمان خودش باشد و این توانایی را داشت که با کوچکترین تماسی در محوطه جریمه خودش را روی زمین می‌انداخت. داوران اسپانیایی معتقد بودند که بلینگام بدون توجه به شرایط بازی نسبت به عملکرد داوران اعتراض می‌کرده و چندین مرتبه به اخراج نزدیک بوده است.

اولین کارت قرمز

حقیقت این است که حضور بازیکن سابق بروسیا دورتموند در گروهی از بازیکنان که به خیل مانزانو معترض بودند، واکنش خودکار خیل مانزانو و نشان دادن کارت قرمز برای اخراج را به همراه داشت، طبق مارکا، او چندین بار به دریافت کارت قرمز نزدیک بوده و بالاخره در بازی خارج از خانه مقابل والنسیا شاهد این اتفاق بود.

بلینگام آخرین فصل حضورش در بوندسلیگا در 31 بازی، 8 کارت زرد دریافت کرد و هیچ اخراجی نداشت. او تاکنون در 22 بازی لالیگا 5 کارت زرد گرفته است. او تایید کرده بود که سعی خواهد کرد رفتارش نسبت به داوران بهتر شود. حال باید دید داوران نیز همین کار را خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها