کد خبر : 2007447 | 18 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 59.4K بازدید | 34 دیدگاه

انتقاد صادق درودگر از جدی می‌فرمایید!

ویدئوی کوتاهی از مناظره صادق درودگر و احمد مجدزاده در صداوسیما بدل به سوژه مجازی بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی در ایران شده است.

انتقاد صادق درودگر از جدی می‌فرمایید!

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از این برنامه پس از آنکه مجدزاده درباره شرایط ورزشگاه‌های خارج از ایران نکته‌ای را به زبان می‌آورد، صادق درودگر با اشاره به تجربیات خود در استادیوم‌های خارجی تاکید می‌کند که این گزاره واقعیت ندارد و همین مسئله باعث به زبان آمدن جمله معروف جدی می‌فرمایید از زبان احمد مجدزاده می‌شود.

ویدئو: 326748

درودگر پس از این گفت‌وگوی بلند در برخی محافل یکی دو باری از ابراز توجه اضافی و بیش از اندازه نسبت به بخش‌های طنز مناظره انتقاد کرده بود و شب گذشته که در یک برنامه‌ تلویزیونی دیگر حاضر شده بود، مجددا نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کرد.

نکته جالب اینکه خود مجری برنامه در ابتدا به نحوی جمله جدی می‌فرمایید را به زبان آورد که این مسئله با واکنش درودگر مواجه شد. مدیرعامل سابق نساجی در این باره گفت: صفحه آقای مجدزاده تا ۱۱۵ هزار فالوور بالا آمده‌ و البته این جای تاسف است که مردم علاقه‌ای به خواندن تحلیل‌ها یا سر زدن به صفحه دانشمندان ایران ندارند و مسائل پیش پا افتاده این چنینی را ترجیح می‌دهند.

احمد مجدزاده بعد از مناظره با درودگر بدل به یک چهره تلویزیونی شده و در برنامه‌ای با اجرای کامران نجف‌زاده نیز حاضر شده و احتمالا در نوروز نیز مجددا در صداوسیما حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها