کد خبر : 2007448 | 18 اسفند 1402 ساعت 13:01 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

دلیل ستاره میلان برای دزدیدن گل هم‌تیمی‌اش!

کریستین پولیشیچ، مهاجم میلان، تایید کرد چون از ورود ضربه رافائل لیائو به دروازه اسلاویاپراگ مطمئن نبود، روی آن اثر گذاشت.

دلیل ستاره میلان برای دزدیدن گل هم‌تیمی‌اش!

به گزارش "ورزش سه"، کریستن پولیسیچ دلیل اینکه تصمیم گرفت گل رافائل لیائو را مقابل اسلاویا پراگ بدزد، توضیح داد و تایید کرد که تمایل داشت تیمش با نتیجه بهتری برنده شود.

پولیشیچ که در بازی مقابل لاتزیو موفق شد بود یکی از بازیکنان حریف را از ترکیب خارج کند، در بازی شب گذشته هم خطای ال‌حاجی مالک روی او باعث شد تا اسلاویا 10 نفره شود.

پولیشیچ درحالی یکی از گلزنان میلان در این بازی بود که در واقع گل او باید به نام رافائل لیائو نوشته می‌شد. لیائو پس از پا به توپ شدن وارد محوطه جریمه اسلاویا شد و ضربه چیپ او در موقعیت تک به تک در آستانه ورود به دروازه بود که پولیشیچ روی آن اثر کوچکی گذاشت و گل به نام این بازیکن آمریکایی نوشته شد.

1999109

پولیشیچ پس از گلزنی به سمت لیائو رفت و او را در آغوش کشید اما به نظر می‌رسید این بازیکن پرتغالی چندان از اثرگذاری پولیشیچ روی توپ خوشحال نشده است.

پولیشیچ به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "مطمئن نبودم که توپ وارد دروازه شود، بنابراین احساس کردم باید روی آن اثری بگذارم. من گل‌ها و پاس گل‌های خودم را به عنوان یک آمار فردی دارم، اما مهم‌ترین چیز پیروزی است. البته در این رقابت همه ما می‌خواهیم به فینال برویم و آن را ببریم."

برد سخت 4-2 مقابل تیمی که یک ساعت 10 نفره بازی می‌کرد؟

البته که ما از این نتیجه راضی هستیم، اما احساس عجیبی داریم چون با یک بازیکن بیشتر احساس می‌کنم می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم، مطمئناً یک امتیاز خوب داشتیم. اما اکنون نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم، باید برای بازی برگشت آماده شویم."

دیدگاه‌ها