کد خبر : 2007455 | 18 اسفند 1402 ساعت 13:56 | 33.6K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی: گزینه جانشینی توخل تمدید کرد

سباستین هوینس قرارداد جدیدی با اشتوتگارت امضا کرد.

رسمی: گزینه جانشینی توخل تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هوینس قرارداد خود را با اشتوتگارت تمدید کرد و بدین ترتیب مربی سابق تیم دوم بایرن مونیخ تا سال 2027 به این باشگاه متعهد شد. او برادرزاده اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، است و از این رو ارتباط نزدیکی با این باشگاه دارد.

پس از پیوستن به این باشگاه در آوریل 2023، قرارداد اولیه هوینس در تابستان 2025 به پایان می‌رسید. با توجه به تلاش‌های قابل توجه او در اشتوتگارت، اکنون 2 سال دیگر به قرارداد او اضافه شده است.

او در فاصله 8 بازی مانده تا پایان فصل گذشته هدایت اشتوتگارت را برعهده گرفت. این مربی 41 ساله که سابقه هدایت هوفنهایم را نیز داشت، موفق شد در بازی پلی آف آن‌ها را در بوندس‌لیگا حفظ کند.

1999119

اشتوتگارت در فصل جاری پس از 24 هفته در رده سوم جدول قرار دارد و آن‌ها اکنون به دنبال کسب جایگاه لیگ قهرمانان اروپا هستند. هوینس درمورد تمدید قراردادش گفت: "برای من اشتوتگارت یک باشگاه خاص است. حتی به عنوان یک پسربچه، من اینجا در استادیوم می‌نشستم و تیم را تشویق می‌کردم. حدود 25 سال پیش به عنوان بازیکن جوان به مدت 3 سال نشان روی سینه‌ام نشان باشگاه را داشتم و با تیم زیر 17 ساله‌های اشتوتگارت قهرمان آلمان شدم‌. خوشحالم که قراردادم را زودتر با اشتوتگارت تمدید کردم.

با هم توانستیم این تیم را در مسیر درست هدایت کنیم. هدف ما باید این باشد که این مسیر را به طور پایدار دنبال کنیم تا دوباره اشتوتگارت را به طور دائم در نیمه بالای جدول ببینیم. از همان ابتدا کار با این تیم، کادر مدیریت و همچنین کل کادرفنی و تجربه حمایت فوق العاده هوادارانمان، لذت بخش بود."

به واسطه عملکرد درخشان این مربی جوان از او به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در تابستان آینده نام برده می‌شد، اما او با این تمدید قرارداد، از لیست گزینه‌های قهرمان آلمان کنار رفت‌‌.

دیدگاه‌ها