کد خبر : 2007492 | 18 اسفند 1402 ساعت 16:27 | 11.3K بازدید | 6 دیدگاه

ژولیو سزار، دروازه‌بان سابق اینتر:

اینتر اینزاگی با تیم خاص مورینیو قابل مقایسه نیست!

ژولیو سزار، دروازه‌بان سابق اینتر، اظهار داشت که هیچ ربطی بین تیم سیمونه اینزاگی و تیم اینتر ژوزه مورینیو که فاتح سه گانه شد وجود ندارد.

اینتر اینزاگی با تیم خاص مورینیو قابل مقایسه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری زیر نظر اینزاگی عملکرد بسیار خوبی دارد و با داشتن 15 امتیاز برتری در جدول سری آ نسبت به تیم دوم یعنی یوونتوس با خیالی راحت از سری آ، به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپاست که فصل گذشته بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در کسب آن ناکام ماند. اینتر واقعا هم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل شناخته می‌شود و آنها در مرحله یک چهارم نهایی پس از کسب پیروزی 1-0 مقابل اتلتیکو مادرید در بازی اول مرحله یک هشتم نهایی خود، خود را در مرحله بعدی تصور می‌کنند.

سزار در مصاحبه امروز خود با گاتزتا دلو اسپورت در مورد شباهت‌های تیم برنده سه گانه اینتر (که او دروازه‌بانش بود) تحت نظر مورینیو در سال 2010 و تیم فعلی آنها تحت هدایت سیمونه اینزاگی صحبت کرد: "شباهتی وجود ندارد، ما خاص بودیم و هنوز هم برایم دلنشین است که همدیگر را ببینیم و پیراهن نراتزوری را با هم بپوشیم. تیم امروزی ویژگی‌های متفاوتی از ما دارد، اما در نوع خود خاص هستند."

1999163

او در مورد قهرمانی احتمالی اینتر در این فصل گفت: "قوی و خشن هستیم. من همیشه فکر می کردم که زیباترین، مهم‌ترین و تقریباً جادویی‌ترین چیز در فوتبال اعتماد است. اینکه به خود و هم‌تیمی‌هایتان اعتماد داشته باشید. احساس قوی بودن در کنار هم و به لطف آن، قوی بودن در زمین. این اینتر نمونه کاملی از معنای "اعتماد" است. این را در نحوه بازی آنها می‌بینید، آنها به دنبال یکدیگر می‌گردند، به کاری که انجام می‌دهند اعتقاد دارند و برنده می‌شوند.
آنها به وضعیتی رسیده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد هر هدفی را در دست داشته باشند، همه چیز برای اسکودتو انجام شده و لیگ قهرمانان نیز امکان پذیر است."

این دروازه‌بان سابق همچنین توضیح داد که چرا اوضاع در اینتر این فصل خوب پیش می‌رود: "از درون دل باشگاه! می‌توانم به اینزاگی اشاره کنم که همه چیز را به طرز خارق العاده‌ای مدیریت می‌کند، اما بسیاری از چیزهایی که ما تجربه می‌کنیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا متولد شد. از نظر همه، منچسترسیتی باید ما را له می‌کرد و پیروز می‌شد و در عوض ما کمی بلای جانشان شدیم.
میراث آن مسابقه صرف نظر از نتیجه مهم بود، در آن لحظه تمام دنیا متوجه شدند که اینتر چقدر بالغ شده است. اما اول از همه، خود اینتر متوجه این موضوع شد، این اعتقاد اکنون تیم را همراهی می‌کند. به علاوه، آنها بازیکنانی قوی و کاربردی در همه نقش‌ها دارند."

خولیو سزار در مورد ویژگی‌های لائوتارو مارتینز ستاره اینتر صحبت کرد: "شکی نیست، لائوتارو یکی از بهترین‌های دنیاست. فکر می‌کنم رشدش هنوز تمام نشده چون هر سال چیزی جدید به بازی‌اش اضافه می‌کند و هیچوقت راضی نمی‌شود. حالا او همیشه گل می‌زند، اما من بازی بدون توپ او را هم دوست دارم."

دیدگاه‌ها