کد خبر : 2007497 | 18 اسفند 1402 ساعت 16:48 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

فرناندینیو:

گواردیولا با این وضع تا 60 سالگی کار نخواهد کرد!

فرناندینیو، ستاره اتلتیکو پاراننزه، می‌گوید پپ گواردیولا به دلیل نوع شخصیتش قادر نیست تا 60 سالگی به شغل مربیگری مشغول باشد.

گواردیولا با این وضع تا 60 سالگی کار نخواهد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندینو ستاره سابق سیتی بود و 9 سال موفق را با این تیم از سال 2013 تا 2022 سپری کرد. اما او سال 2022، در انتقالی آزاد به تیم سابقش اتلتیکو پاراننزه در برزیل پیوست و نتوانست جزء ترکیب تیمی باشد که فصل گذشته فاتح سه گانه شد. او در مصاحبه ای با شبکه آنلاین برزیلی "دنیل آن شو" در مورد تیم سابقش و بازیکنان آن حرف زده است.

خاص بودن ستاره‌ای مثل رودری:
"او خوب است، در واقع بی‌نظیر است. بازیکن فوق العاده‌ای که سیتی روی آن حساب می‌کند. من با او صحبت کردم و او با تواضع به من گفت: "من از تو یاد می‌گیرم، یک کارت قرمز بگیر و چند بازی محروم شو تا با هم تمرین کنیم. (می‌خندد)"

1999174

سیتی را برای اینکه در جام قهرمانی باشگاه‌های جهان مقابل فلومیننزه چطور بازی کند، راهنمایی کردید؟
"من وظیفه‌ام را انجام دادم. به بچه‌ها هشدار دادم و گفتم شما باید فشار بیاورید، در غیر این صورت در برابر آنها زجر خواهید کشید. چون بسیار پرشور هستند من در تمرین با گواردیولا هم صحبت کردم و گفتم که در برزیل، هیچ تیمی نیست که فلومیننزه را راحت تحت فشار قرار دهد."

آینده پپ گواردیولا در سیتی یا جایی دیگر؟
"از آن چیزی نمی‌دانم. گواردیولا یک مربی بسیار پرهیجان است. با میزان انرژی که او در کارش نیاز دارد، من فکر نمی‌کنم که او بتواند تا 60 سالگی به این شکل کار کند. او از خودش توقعات زیادی دارد، تقریباً بیش از حد لازم."

دیدگاه‌ها