کد خبر : 2007506 | 18 اسفند 1402 ساعت 17:13 | 9.1K بازدید | 11 دیدگاه

دل اسطوره بایرن برای هری کین می‌سوزد!

اوون هارگریوز، ستاره سابق بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین واقعا بسیار بدشانس خواهد بود اگر نتواند این فصل با بایرن جام بگیرد.

دل اسطوره بایرن برای هری کین می‌سوزد!

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی‌ها از سال 2012 تا به حال پیش نیامده که یک فصل را با دست خالی از جام به پایان برسانند، این روند اما ممکن است در اولین سال حضور کین در آلیانز آرنا متوقف شود.

کین در تلاشی برای پایان دادن به انتظار شخصی خود برای کسب جام‌های تیمی، به مونیخ نقل مکان کرد و هارگریوز به تی ان تی اسپورت در این باره گفت: "من فقط می‌خواهم او یک جام را به دست آورد. بایرن 12 سال متوالی حداقل یک جام را کسب کرده و حالا او آنجاست و ممکن است یکی را هم نبرد. این هرگز در مونیخ اتفاق نمی‌افتد، این تیم معمولاً حداقل دو جام می‌برد. دیدن اینکه هری بالاخره یک عنوان تیمی داشته باشد عالی است. اگر امسال هم نشود، سال آینده بایرن به آن می‌رسد. شاید امسال هم بتوانند چیزی را ببرند. با این حال، سال آینده، آنها قوی باز خواهند گشت. در چنین باشگاه‌هایی، اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود، ساکت نمی‌نشینند. با رفتن توماس توخل تغییرات زیادی رخ خواهد داد."

1999179

هارگریوز که قبل از پیوستن به منچستر یونایتد در سال 2007 با بایرن لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، در مورد شانس بایرن برای فتح لیگ قهرمانان امسال گفت: "آنها ترکیب خوبی دارند. من فکر می‌کنم اگر همه بازیکنان را آماده کنند، مثلا سرژ گنابری به آمادگی کامل بازگردد و کینگزلی کومان و آلفونسو دیویس هم به زمین بیاید، همراه با جمال موسیالا، هری کین و مانوئل نویر، آنها یک ترکیب اصلی شگفت انگیز دارند. بنابراین من فکر می‌کنم که آنها می‌توانند لیگ قهرمانان را ببرند. قطعا بالاترین شانس را ندارند اما چه کسی می‌داند، شاید این همه استرس بتواند به یک تیم انگیزه بدهد."

دیدگاه‌ها