کد خبر : 2007511 | 18 اسفند 1402 ساعت 17:25 | 7.5K بازدید | 13 دیدگاه

تن‌هاخ: این فصل از این بهتر نمی‌توانستیم باشیم!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش به دلیل مصدومیت‌هایی که با آن مواجه شده است، از این بهتر نمی‌توانسته نتیجه بگیرد.

تن‌هاخ: این فصل از این بهتر نمی‌توانستیم باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتدها در یک دیدار حساس فردا بعد از ظهر به مصاف اورتون می‌روند. این تیم باید به شکست تلخ هفته گذشته در دربی منچستر مقابل سیتی واکنش نشان دهد و به برد نیاز دارد. تن هاخ در نشست خبری قبل از این بازی به سوالات در مورد وضعیت تیمش پاسخ داد.

وضعیت کلی تیم؟
"خبرها خوب هستند، مارکوس راشفورد و جانی ایوانز پس از مصدومیت در دربی بهبود یافتند، بنابراین یک گزینه هستند، بقیه همان تیم خواهند بود."

میسون مونت روند ریکاوری را چطور پیش می‌برد؟
" فکر می‌کنم او اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و به زودی باز خواهد گشت، فکر می‌کنم پس از فیفادی. برای هفته آینده هم برخی از بازیکنان در حال برنامه ریزی برای بازگشت از مصدومیت هستند. هری مگوایر و آرون وان بیساکا را انتظار دارم که برای بازی مقابل لیورپول در دسترس باشند. همینطور راسموس هویلوند."

فصل دومی که سپری کردید ناامیدتان کرده است؟
"ما می‌خواهیم موفق باشیم.، گاهی اوقات فصل‌ها مثل این یکی پیش می‌رود، اما ما نمی‌توانیم این را بپذیریم. ما داریم می‌جنگیم، به لحاظ کلی مشکل داریم و از نظر مصدومیت تیم تمام فصل درگیر بود. سعی می‌کنیم هر بازی برای پیروزی پیش برویم."

1999182

اولویت جام حذفی است یا لیگ برتر؟
"وقتی بازیکنان مصدوم نباشند، هر پروژه‌ای در مسیر درست خودش پیش می‌رود. چون می‌توانیم فوتبالی بازی کنیم که در هر بازی برنده باشد، ما کار می‌کنیم و روی عملکرد بهتر تمرکز داریم، می‌خواهیم در حداکثر سطح خود بازی کنیم و وقتی بازیکنان در دسترس هستند، خوب بازی می‌کنیم. حالا در پست‌های کلیدی بازیکنانی نداریم که تاثیرگذار هستند."
به نظرتان بهتر از حد ممکن نتیجه گرفتید یا بدتر؟
"هیچ تیمی نمی‌تواند با این همه مصدومیت کنار بیاید، من فکر می‌کنم ما حداکثر کاری که می‌شده را کردیم، ما بازیکنان کلیدی زیادی را در طول فصل از دست دادیم، هر بار تیم با بازیکنان جان گرفت، یک نفر از ترکیب جدا شد."

غیبت فعلی هویلوند از آن دست مصدومیت‌هاست؟
"من باید پیروزی را با بازیکنانی که دارم بدست آورم. من هرگز از مصدومیت شکایت نخواهم کرد. ما باید بهترین نتیجه را از آن بگیریم، این هدف ما است. ما در مسیر درستی هستیم. بنابراین تصور کنید ما بازیکنان بیشتری در دسترس داشتیم و مصدومیتی وجود نداشت، به راحتی می‌توانستیم خیلی بردهای بیشتری، داشته باشیم. 75 برد از 100 بازی.  این نشان دهنده آینده درخشان این تیم است. "

دیدگاه‌ها