کد خبر : 2007531 | 18 اسفند 1402 ساعت 18:27 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

جوکوویچ: بدون نادال و فدرر یک چیزی کم است!

نواک جوکوویچ فوق ستاره صربستانی دنیای تنیس می‌گوید هنوز نمی‌تواند با نبود راجر فدرر و رافائل نادال در تور کنار بیاید.

جوکوویچ: بدون نادال و فدرر یک چیزی کم است!

به گزارش "ورزش سه"، دور اصلی رقابت‌های ایندین ولز امروز آغاز شد و نواک جوکوویچ بازی اول خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی فردا برگزار خواهد کرد. او بعد از 5 سال پا به این رقابت‌ها گذاشت و قرار بود راقائل نادال هم بعد از غیبتی که سال گذشته به دلیل مصدومیت از این رقابت‌ها داشت دوباره در آن شرکت کند که یکبار دیگر در روز پایانی ناچار به انصراف به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر شد.
جوکوویچ در واکنش به انصراف نادال گفت: "نبودن آنها (راجر فدرر و رافائل نادال) احساس عجیبی است. به نظرم ما خوش شانس بودیم که این رقابت‌های بزرگ را در ورزشمان داشتیم. هر دوی آنها بزرگترین رقیبان من هستند.
یادم می‌آید که در یک برنامه مستند جان مک انرو درباره احساسش درباره بازنشستگی بیورن بورگ از دنیای تنیس اینطور می‌گفت که حس می‌کرده بخشی از او هم با ستاره سوئدی بازنشست شده  است. من همین احساس را به بازنشستگی راجر فدرر و همینطور کمتر بازی کردن رافائل نادال دارم.
همیشه آنها هستند که بزرگترین رقیبان من خواهند ماند. من سعی کردم رقیبان جدیدی پیدا کنم. با یانیک سینر و کارلوس آلکاراس بازی‌های فوق العاده‌ای داشته‌ایم. اما جایگاه آنها همانطور که خودتان هم می‌دانید جای دیگری است."

دیدگاه‌ها