کد خبر : 2007560 | 18 اسفند 1402 ساعت 19:47 | 93.7K بازدید | 53 دیدگاه

تلاش برای جذب وینی

انتقام بزرگ پی اس جی از رئال مادرید

دنیل ریولو، کارشناس فرانسوی، پیشبینی کرد که ناصر الخلیفی بعد از جدایی کیلیان امباپه برای جدا کردن وینیسیوس از رئال تلاش خواهد کرد.

انتقام بزرگ پی اس جی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه سه هفته پیش به پی اس جی اطلاع داد که در پایان فصل جدا خواهد شد و گفته می‌شود مقصد بعدی او نیز قطعا رئال مادرید خواهد بود. 

توافق بین دو طرف نهایی شده ولی تا زمان زنده بودن دو تیم در لیگ قهرمانان اعلام نخواهد شد. با رفتن امباپه، پی اس جی یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ خود و شاید بزرگترینشان را از دست خواهد داد اما دنیل ریولو پیشبینی کرد که این حرکت رئال بی پاسخ نخواهد ماند.

1998274

ریولو به رادیو RMC گفت: «با شناختی که از ناصر الخلیفی دارم، او برای جذب وینیسیوس در همین تابستان یا سال بعد تلاش خواهد کرد. می‌گویم تلاش خواهد کرد و به این معنا نیست که حتما موفق خواهد شد ولی پی اس جی اگر اراده کند، می‌تواند در وینیسیوس تردیدهایی برای ادامه فوتبالش در رئال ایجاد کند.»

ریولو ادامه داد: «وینیسیوس و امباپه هم پست هستند و همه حواشی وینیسیوس را می‌دانیم. اگر پول خوبی به او و رئال پیشنهاد داده شود، ممکن است فلورنتینو پرز در نهایت بازیکن برزیلی را واگذار کند. اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند بدترین خرید تاریخ پی اس جی از نظر من باشد. معتقدم وینیسیوس فقط در سه ماه در پی اس جی نابود خواهد شد. پاریس اگر وینیسیوس را بخرد، بزرگترین اشتباه ممکن را مرتکب شده است.»

دیدگاه‌ها