کد خبر : 2007569 | 18 اسفند 1402 ساعت 20:00 | 51.5K بازدید | 22 دیدگاه

مربی خیرونا:

اگر سهمیه چمپیونزلیگ نگیریم، نابود می‌شوم!

میچل تاکید کرد که با 12 امتیاز دیگر می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان را تقریبا قطعی کنند و گفت اگر این اتفاق رخ ندهد، شوک بزرگی برایشان خواهد بود.

اگر سهمیه چمپیونزلیگ نگیریم، نابود می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، برای خیرونا همه چیز بعد از شکست سنگین 4-0 از رئال بد پیش رفته است. این تیم در 5 بازی اخیر خود تنها 4 امتیاز گرفته و فاصله‌اش با رئال نیز به هفت امتیاز افزایش پیدا کرده تا دیگر شانس زیادی برای قهرمانی نداشته باشد. بارسا نیز به یک امتیازی خیرونا رسیده است.

بعد از شکست 1-0 هفته قبل از مایورکا، خیرونا فردا باید برابر اوساسونا قرار بگیرد و میچل، مربی موفق تیم، تاکید کرد که باید برنده شوند.

1989513

او در این رابطه گفت: «این یک بازی خانگی است و بیشتر از همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم. ما اخیرا نتوانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم و روی دور منفی هستیم. این شرایط باید هر چه زودتر تغییر کند. فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذاریم اما باید پایان خوبی هم داشته باشد. اوساسونا نزدیک به سهمیه رقابت‌های اروپایی است ولی ما باید سه امتیاز را بگیریم.»

میچل ادامه داد: «هیچکس در تیم از فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان بیرون نیامده است. ما هنوز دوم هستیم ولی برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان باید امتیازات بیشتری اضافه کنیم. بارسا، اتلتیکو و بیلبائو پشت سرمان هستند و در انتظار یک لغزش از سوی ما. ما باید زودتر به امتیاز 71 برسیم و معتقدم در این صورت سهمیه تقریبا قطعی می‌شود. با 12 امتیاز دیگر به این هدف خواهیم رسید. اینکه هنوز تیم‌های دیگر روی ما برای لیگ قهرمانان حساب نمی‌کنند، اهمیتی برایم ندارد. اینجا برای ما اگر نتوانیم سهمیه بگیریم، ضربه بزرگی خواهد بود و به شخصه نابود می‌شوم.»

دیدگاه‌ها