کد خبر : 2007585 | 18 اسفند 1402 ساعت 20:35 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

شهاب زندی: تا آخر فصل با یکدیگر ادامه می‌دهیم

شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین درباره شرایط کادرفنی و بازیکنان تیمش صحبت کرد.

شهاب زندی: تا آخر فصل با یکدیگر ادامه می‌دهیم

به گزارش ورزش سه، شهاب زندی مدیرعامل جوان باشگاه شمس آذر قزوین در پایان پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بازی‌های قبل هم کیفیت خوبی داشتیم و من به کادرفنی هم گفتم مطمئن باشید این کیفیت دیر یا زود جواب می‌دهد. در بازی با هوادار بالای ۱۳ موقعیت گل داشتیم و در دیدار با سپاهان و استقلال خوزستان هم اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد، بهتر بود.

او ادامه داد: خودتان می‌دانید که آلومینیوم یک سرمربی بادانش دارد، تیم خوب و چغری دارند ولی توانستیم خوب بازی کنیم. دو تا از موقعیت‌های ما هم تبدیل به گل شد و توانستیم بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خودمان کنیم.

زندی در پایان نیز تاکید کرد: من دیشب هم با بازیکنان و مربیان جلسه داشتم و گفتم که تا آخر فصل و با هر نتیجه‌ای می‌خواهیم با این اکیپ ادامه دهیم. مطمئن باشید ما از نیم فصل اول ضعیف‌تر نشدیم و شما نگاه کنید که هر ۵ بازی گذشته خودمان، بالای ۴ موقعیت گل داشتیم. کیفیت کم نشده ولی فکر می‌کردند چون بازیکن از ما جدا شده، کیفیت تغییر کرده است. با فکر این کارها را انجام دادیم و هم باشگاه‌ نفع برد، هم بازیکنان سود بردند و هم درآمدزایی کردیم.

دیدگاه‌ها