کد خبر : 2007608 | 18 اسفند 1402 ساعت 21:16 | 46K بازدید | 10 دیدگاه

آریا برزگر رباط داد؛

اختصاصی - ستاره نساجی و یک حادثه بسیار تلخ!

آریا برزگر، مهاجم تیم فوتبال نساجی در آبادان با اتفاقی بسیار تلخ رو به رو شد.

اختصاصی - ستاره نساجی و یک حادثه بسیار تلخ!

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل بازیکنان زیادی با یکی از تلخ‌ترین مصدومیت‌های ممکن مواجه شده‌اند و با پارگی رباط صلیبی فصل برای‌شان به اتمام رسیده است. از یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی گرفته تا ایوب کلانتری و نادر محمدی و چند بازیکن دیگر ذوب آهن، همگی درد مشترکی را تجربه می‌کنند و با تلخ‌کامی زیاد پذیرفتند که نمی‌توانند در این فصل به میدان بروند.

حال این مصدومیت برای یک مهاجم جوان رخ داده است. آریا برزگر بازیکن ۲۱ ساله نساجی مازندران در این هفته مقابل صنعت نفت تنها ۸ دقیقه بازی کرد و با مصدومیت شدید از زمین خارج شد.

1999353

او در این بازی در دقیقه ۸۲ جای صابر حردانی را گرفت و در دقیقه ۹۰ جای خود را به مهرداد عبدی داد. حال پس از گذشت یک روز از این بازی و انجام آزمایشات پزشکان نساجی به قطعیت رسیده‌اند که رباط صلیبی او پاره شده است.

او حالا باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و در این شرایط حساس ساکت الهامی یک مهاجم دیگر خود را نیز از دست داده است.

برزگر از پایه‌های پرسپولیس رشد کرد و حتی مقطعی هم توسط گل‌محمدی به تیم بزرگسالان دعوت شد اما در این تیم بازی نکرد. او سپس به طور قرضی به فجر رفت و پس از آن به یک تیم لیگ بلاروس پیوست. برزگر در بازگشت به ایران برای نفت مسجد سلیمان پا به توپ شد و در تابستان امسال درحالی که به استقلال پیوسته بود، این انتقال منتفی شد و پیراهن نساجی را به تن کرد.

حالا برزگر در ۲۱ سالگی چالش سختی را پیش رو دارد و باید دید چه زمانی دوباره می‌تواند پا به توپ شود.

دیدگاه‌ها