کد خبر : 2007621 | 19 اسفند 1402 ساعت 04:25 | 34.5K بازدید | 25 دیدگاه

گینس: اسپارتا پراگ بیش از ۳۰ برد متوالی داشت

برای ثبت رکورد الهلال دست نگه دارید!

به نظر می‌رسد رکورد بردهای متوالی الهلال در گینس ثبت نشود و اسپارتا پراگ در دهه ۸۰، یک رقیب برای این آمار به شمار می‌رود.

برای ثبت رکورد الهلال دست نگه دارید!

به گزارش ورزش سه، الهلال عربستان در این هفته از لیگ عربستان موفق شد الریاض را شکست دهد تا آبی پوشان عربستانی حالا از یک رکورد تاریخی گذر کنند.

ابتدا در دقیقه ۵۳ با گل به خودی البلیهی عقب افتادند تا رسیدن به این رکورد برای لحظاتی از ذهن‌ها خارج شود اما در ادامه روبن نوس، میشل و الکساندر میتروویچ با سه گلی که به ثمر رساندند، الهلال را به بیست و هفتمین پیروزی متوالی خود رساند.

الهلال که اخیرا با پیروزی مقابل الاتحاد با نتیجه 2 بر صفر تعداد بردهای متوالی‌اش را به عدد 26 رساند تا به رکورد تاریخی آژاکس (فصل 72-1971) برسد، تنها یک برد دیگر نیاز داشت تا به رکورد بیشترین برد متوالی که از آن باشگاه نیو سینتس ولز با 27 برد متوالی بود، برسد و امروز به این هدف دست یافت. به این ترتیب الهلال حالا با یک برد دیگر از این حیث می‌تواند به تنهایی رکورددار فوتبال جهان شود.

1999342

آنها برای ثبت این رکورد در گینس نامه نگاری کردند اما با یک اتفاق عجیب روبرو شدند. مسئولان گینس در راستای این موضوع اعلام کرد که تعداد پیروزی‌های تیم ولزی صحیح است اما مدتی است که در صدد بررسی تعداد بردهای اسپارتا پراگ در دهه ۸۰ میلادی هستند که به نظر بیشتر از ۳۰ برد تخمین زده می‌شود.
حال قرار شد آمارها مورد بررسی قرار بگیرد و پس از آن گینس به صورت رسمی با انجام بررسی‌های لازم نتیجه نهایی را اعلام کند.

دیدگاه‌ها