کد خبر : 2007624 | 18 اسفند 1402 ساعت 21:37 | 8.5K بازدید | 10 دیدگاه

این پیروزی‌ها چه ارزشی دارد؟

کاپیتان آلومینیوم: اگر تیم‌تان برتر است، در زمین ببرید!

امیر نوری می‌گوید دست کادرفنی آلومینیوم در نیم فصل دوم خالی است و این تیم کار سختی خواهد داشت.

کاپیتان آلومینیوم: اگر تیم‌تان برتر است، در زمین ببرید!

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر شمس آذر قرار گرفت و در شرایطی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد که یکی از گل‌های شمس آذر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. امیر نوری پس از پایان این مسابقه درباره این صحنه توضیح داد: در صحنه پنالتی من تکل زدم و بعد از اینکه تکل زدم توپ به زیر بغلم خورد و سپس به دستم خورد. داور خطا گرفت. من اول اعتراض کردم و بعد که توضیح داد و گفت در قانون داوری هند است، گفتم می‌پذیرم.

وی افزود: چند دقیقه بعد خطا روی بازیکن ما را نگرفت‌. همانجا بازی می‌توانست ۱-۱ شود. پس از آن هم ما یک گل بد خوردیم‌ و ۲-۰ شدیم. بعد از آن دیگر بازی خیلی در جریان نبود. من نمی‌خواهم ارزش برد شمس آذر پایین بیاورم؛ آنها تیم خوب و قابل احترامی هستند و همه بازیکنان‌شان با دل و جان بازی می‌کند اما در فوتبال ما مُد شده که هر تیمی جلو میفتد، خودشان را می‌اندازند.

ویدئو: 326835

کاپیتان آلومینیوم در ادامه گفت: شما کل بازی‌های ما را نگاه کنید. ما از پرسپولیس جلو بودیم و اگر در آن بازی یک بازیکن ما خودش را زمین انداخته نشان بدهید تا من دیگر فوتبال بازی نکنم. از استقلال خوزستان در خوزستان تا دقیقه ۷۵ جلو بودیم و یک‌بار یکی از بازیکنان ما خودش را نینداخت اما استقلال خوزستان دقیقه ۹۴ گل زد و همانجا یکی از بازیکنان‌شان افتاد. از بردن چه ارزشی دارد؟ واقعا لذت‌بخش است؟ نمی‌دانم کی این مسائل از فوتبال‌مان جمع می‌شود. یک صحنه می‌بینید که کادرفنی به گلر می‌گوید خودت را بینداز. اگر واقعا تیمت برتر است، نوش جانت، در زمین ببر.

او در پایان عنوان کرد: نمی‌خواهم از ارزش‌های شمس آذر کم کنم. همانطور که گفتم تیم خوب و قابل احترامی هستند اما دوست دارم این موضوع در فوتبال از بین برود. تیم ما اینطور نیست و ما در ۱۸ هفته این ‌کار را نکرده‌ایم. از طرفی واقعا دست کادرفنی ما خالی است. نیم فصل پنجره ما بسته شده و متاسفانه دفاع وسط اصلی‌مان، آقا بهروز، آنطور شده و مرتضی و اسماعیل شریفات مصدوم شده‌اند و یکی دو بازیکن هم جدا شده‌اند. نیم فصل دوم کلا خیلی سخت است و یک امتیاز هم یک امتیاز است. امیدوارم به روند خوب‌مان برگردیم‌. هنوز هم دیر نشده و میانه‌های جدول هستیم و دو بازی داخل خانه و یک بازی عقب افتاده داریم. امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم، دل مردم اراک را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها