کد خبر : 2007627 | 19 اسفند 1402 ساعت 05:15 | 21.3K بازدید | 42 دیدگاه

وداع با یک نبرد کلاسیک

آخرین رقص: چه کسی دوئل کلوپ و پپ را می‌برد

یورگن کلوپ و پپ گواردیولا یکشنبه برای آخرین بار در لیگ برتر برابر هم قرار خواهند گرفت. دوئلی که با حداقل اختلاف به سود پپ بوده است.

آخرین رقص: چه کسی دوئل کلوپ و پپ را می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، شمارش معکوس برای دیدار لیورپول و منچسترسیتی که قرار است عصر یکشنبه از بیست و هشتمین هفته لیگ برتر انگلیس برگزار شود، آغاز شده است.

ورزشگاه آنفیلد، سنگر لیورپول، میزبان بازی از ساعت 19.15 به وقت تهران خواهد بود. دوئل دو تیمی که در رقابت شدید برای قهرمانی هستند. لیورپول صدرنشین برابر سیتی رده دوم.

لیورپول با 63 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار می‌گیرد و تنها با یک امتیاز از منچستر سیتی جلوتر است. دو تیمی که در سال‌های اخیر یک کشمکش معمول برای قهرمانی داشته‌اند.

اعتبار این رقابت جذاب به یورگن کلوپ آلمانی، مربی لیورپول، و پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، می‌رسد، زیرا این دو توانسته‌اند این رویارویی را به یک بازی کلاسیک بزرگ تبدیل کنند که همه در سراسر جهان منتظر آن هستند. .

این آخرین دیدار کلوپ و گواردیولا در لیگ برتر انگلیس پس از اعلام جدایی سرمربی آلمانی از جمع قرمزها در پایان فصل جاری و پس از یک دوره تاریخی فراموش نشدنی است.

1999339

تاریخچه تقابل کلوپ و گواردیولا در لیگ برتر

کلوپ در 4 تقابل مقابل گواردیولا در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیده، در حالی که پپ 5 پیروزی داشته است. 6 رویارویی نیز مساوی شده است.

بزرگترین پیروزی‌ها به نفع گواردیولا است، زیرا او قبلاً تیم کلوپ را با نتایج 5-0 و 4-0 شکست داده بود، علاوه بر این، در دو نوبت  نیز 4-1 برنده شده است.

تاریخچه تقابل کلوپ و گواردیولا در تمام تورنمنت‌ها

کلوپ به عنوان مربی‌ای شناخته می‌شود که در طول دوران حرفه‌ای خود با 29 بازی در تمام تورنمنت‌ها بیشترین بازی را مقابل گواردیولا انجام داده است.

همچنین کلوپ با 12 پیروزی، بیشترین شکست را به مربی اسپانیایی تحمیل کرده، 6 بار با او مساوی کرده و 11 بار به او باخته است.

دیدگاه‌ها