کد خبر : 2007637 | 19 اسفند 1402 ساعت 05:37 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

عباس‌زاده و آن رویای همیشه به‌یادماندنی

محمد عباس زاده در دیدارهای اخیر نساجی حتی بدون حضور در ترکیب هم کاپیتان محبوب و موثر شمالی‌هاست.

عباس‌زاده و آن رویای همیشه به‌یادماندنی

یه گزارش ورزش سه، در دیدار جنجالی و جذاب بین نماینده‌های شمال و جنوب کشور در پایین جدول دو تیم به یک امتیاز از این رقابت حساس رضایت دادند. در کنار اتفاقات جنجالی و اخراج دو سرمربی و یک بازیکن از صنعت نفت، باشگاه نساجی ویدیوی جالبی را از رختکن نساجی پیش از دیدار منتشر کرده است.

در این تصویر حلقه اتحاد بازیکنان شمالی در رختکن دیده می‌شود و محمد عباس‌زاده کاپیتان محبوب شمالی‌ها صحبت‌های انگیزشی را در مقابل اعضای تیم انجام می‌دهد. در بخشی از حرف‌ها عباس زاده می‌گوید: می‌جنگیم باید در درون زمین ثابت شود، میریم و می‌جنگیم، اول با سلامت و بعد با سه امتیاز بر‌می‌گردیم. در پایان هم تیم با فریاد یا الله و نساجی راهی زمین مسابقه شد. 

1999371

عباس‌زاده که در نیم فصل از فولاد به تیم شهرش بازگشته در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد اما چه در رختکن و چه روی نیمکت با هیجان به هم تیمی‌های خود روحیه و انگیزه می‌داد. امیر هوشمند هم بعد از گل به سرعت به سمت عباس زاده رفت و او را در آغوش کشید. 

محمد عباس زاده پیش از این هم در زمان صعود به لیگ برتر به تیم شمالی بازگشت و نقش به سزایی در صعود نساجی به لیگ برتر داشت. محمد و نساجی امیدوارند تا در دیدارهای آینده این تیم به روزهای خوب قبل بازگردند. نساجی در دیدار بعدی در وطنی میزبان شمس آذر قزوین است.

دیدگاه‌ها