کد خبر : 2007648 | 18 اسفند 1402 ساعت 22:28 | 84.4K بازدید | 27 دیدگاه

محرومیت عجیب و شبانه حسینی تا اطلاع ثانوی!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محرومیت موقت سرمربی آلومینیوم داد.

محرومیت عجیب و شبانه حسینی تا اطلاع ثانوی!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز در مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل شمس‌آذر با نتیجه دو بر یک شکست خورد که در دقیقه 57 صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی مهدی لیموچی اتفاق افتاد، اما علی‌اصغر مومنی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

علی‌اصغر مومنی در شرایطی ادامه بازی را اعلام کرد و پنالتی نگرفت که این اتفاق مورد اعتراض کادر فنی تیم فوتبال آلومینیوم بود، اما در جریان بازی اعتراضی از سوی سید مجتبی حسینی صورت نگرفت.

با این وجود مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی با شمس‌آذر اعتقاد داشت که داور می‌توانست در این صحنه اعلام پنالتی کند و گفت: «در صحنه‌ای که لیموچی پا به توپ شد و مدافع حریف بی‌احتیاطی کرد پنالتی اعلام نشد، داور باید روی یک هیچ پنالتی اعلام می‌کرد.»

سرمربی آلومینیوم همچنین اظهار نظر کنایه‌آمیزی نسبت به حضور داوران بازنشسته در برخی باشگاه‌های لیگ برتری داشت و به مدیریت باشگاه خود پیشنهاد داد که یک داور بازنشسته به چارت خود اضافه کنند تا در کنار تیم باشد و کمک حالشان شود.

این اظهارات مجتبی حسینی که تند هم نبوه، با واکنش سریع و شبانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده و این کمیته نوشته: «مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل اظهارات خود در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم است.»

دیدگاه‌ها