کد خبر : 2007656 | 18 اسفند 1402 ساعت 22:36 | 14.4K بازدید | 16 دیدگاه

بلانکو، گل شیرین سه امتیازی برای شروع دوباره

مهاجم آرژانتینی توانست برای دومین بار در این فصل از لیگ برتر با پیراهن استقلال گلزنی کند.

بلانکو، گل شیرین سه امتیازی برای شروع دوباره

به گزارش ورزش سه، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ بیست‌وسوم امروز جمعه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

ویدئو: 326840

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی آبی‌های پایتخت پس از پیوستن به استقلال در هفته دهم لیگ بیست‌ و سوم مقابل تراکتور موفق به گلزنی شد. این بازیکن پس از گذشت ۱۲۰ از اولین گل خود امروز مقابل استقلال خوزستان موفق گلزنی شد تا به انتقادهای روزهای اخیر نسبت به خود را پایان دهد.

او حالا در هفته نوزدهم لیگ برتر توانست دومین گل خودش را در این فصل به ثبت رساند و این در شرایطی است که او تا اینجا ضعیف‌ترین فرم خود را در ۷ سال اخیر پشت سر می‌گذارد.

1999391

او فصل گذشته در لالیگای ۲، ۴ گل به ثمر رسانده بود و پیش از آن چه در لیگ ترکیه و چه در لیگ‌های اسپانیا شمار گل‌هایش از عدد ۴ کمتر نمی‌شد و آخرین بار در فصل ۲۰۱۷/۱۸ بود که در ۱۳ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده بود.

بلانکو در ۹۲۹ دقیقه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران تنها ۲ گل به ثمر رسانده و زدن این گل، پیش از دربی صد و سوم می‌تواند دوباره فشارها را کمتر کند.

دیدگاه‌ها