کد خبر : 2007666 | 19 اسفند 1402 ساعت 07:11 | 20.1K بازدید | 22 دیدگاه

لیزراندازهای اهواز با دقت تک تیرانداز! (عکس)

نور سبز رنگ لیزر بازیکنان دو تیم را کلافه کرده بود.

لیزراندازهای اهواز با دقت تک تیرانداز! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در جریان مسابقه بارها رنگ سبز لیزر را روی صورت خود تجربه کردند و این اتفاق تمرکز بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود.

در جریان مسابقه هرکجا که توپ حضور داشت یا اتفاق مهمی در جریان مسابقه در حال رخ دادن بود نور سبز رنگ لیزر هم در آن صحنه حضور داشت و در طول 90 دقیقه مداوم این اتفاق تکرار شد.

1999407

در لحظه ضربه آزاد استقلال تهران نور سبز لیزر روی صورت دروازه‌بان استقلال خوزستان فرزین گروسیان نقش بست و این اتفاق تا ثانیه آخری که جلال‌الدین ماشاریپوف به توپ ضربه زد ادامه داشت و شخص لیزر انداز قصد کوتاه آمدن نداشت!

نور لیزر روی صورت فرزین گروسیان باعث کلافگی این دروازه‌بان شده بود و دست خود را مقابل صورتش قرار داد تا با دید کافی‌تر بتواند مسیر ضربه آزاد استقلال را دنبال کند!

1999408

تنها فرزین گروسیان نبود که مورد هدف لیزرانداز حاضر در ورزشگاه غدیر قرار بگیرد، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال زمانی که در کنار خط حضور داشت و دستورات فنی را از جواد نکونام دریافت می‌کرد مورد هدف قرار گرفت و برای چند ثانیه مورد هدف قرار گرفت و نور لیزر روی صورت او نقش بسته بود.

دیدگاه‌ها