کد خبر : 2007667 | 19 اسفند 1402 ساعت 07:23 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

مصدومیت سیاوش یزدانی؛

آخرین چیزی که مورایس در شب تلخ می‌خواست!

سیاوش یزدانی پس از نجات دروازه خیره‌کننده خود با مصدومیت مواجه شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

آخرین چیزی که مورایس در شب تلخ می‌خواست!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این مصدومیت که به نظر می‌رسد کشیدگی در عضلات ران سیاوش یزدانی باشد، در دقیقه 65 برای سیاوش یزدانی رخ داد؛ دقایقی که سپاهان با وجود 10 نفره شدن با تمام وجود برای زدن گل مساوی تلاش می‌کرد و این بین مدافع شماره 99 طلایی‌پوشان اصفهانی که پس از پشت سر گذاشتن روزهای مصدومیت به دوران اوج بازگشته، با تکلی تماشایی مانع از باز شدن دروازه سپاهان توسط غلامرضا ثابت ایمانی شد که توپش را از نیما میرزازاد عبور داده بود و در آستانه گلزنی بود. 

این تکل اما برای سیاوش و مورایس هزینه در پی داشت و مدافع سپاهانی‌ها پس از این اقدام خود برای نجات از دروازه تیمش نتوانست به بازی برگردد.

سیاوش در حالی که در دروازه خودی به خود می‌پیچید توسط کادر پزشکی سپاهان معاینه شد و سپس به دلیل شدت آسیب دیدگی جای خود را به هادی محمدی داد.

1999411

این احتمالا در روزهایی که سیاوش آماده شده و در کنار دانشگر زوج قابل اتکایی را برای سپاهان تشکیل داده بودند، بدترین خبر برای مورایس بود که باید هر چه سریع‌تر تیمش را آماده مصاف بعدی برابر فولاد خوزستان در اهواز کند که این مسابقه 4 روز دیگر برگزار خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که سیاوش یزدانی آیا بازی بعدی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد یا این بازیکن می‌تواند مورایس را در مصاف دشوار مقابل قرمزپوشان اهوازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا همراهی کند.

دیدگاه‌ها