کد خبر : 2007670 | 19 اسفند 1402 ساعت 07:35 | 15.1K بازدید | 18 دیدگاه

اختصاصی، ساکت مانع ضدحمله نبود

دیدار پر زد و خورد در پایین جدول پر از اتفاقات ویژه بود و یکی از آنها لحظه اخراج الهامی بود.

اختصاصی، ساکت مانع ضدحمله نبود

به گزارش "ورزش سه" دیدار مرگ و زندگی بین همسایه‌ها در پایین جدول، برنده‌ای نداشت تا هر دو تیم به ادامه لیگ امیدوار باشند. یکی از حوادث جالب بازی اخراج الهامی از کنار خط بود. در رسانه‌ها به سرعت به این موضوع اشاره شد و در تیترها نوشته شد الهامی بعد از اخراج با ورود به زمین، مانع ضد حمله تیم نفت شده است. این اتفاق با واکنش تند بختیاری‌زاده مواجه شد و در مصاحبه بعد از بازی خود به شدت به الهامی بابت این اتفاق حمله کرد. این موضوع دستمایه اخبار و بعضا طنز هم شد.

بولت سرشاخه حالا باشگاه نساجی تصاویر اختصاصی خود را در اختیار "ورزش سه" قرار داده و به نظر تیتر ورود الهامی به زمین برای توقف ضدحمله صنعت، اشتباه می‌آید. البته در تصاویر بسته تلویزیونی درست در زمان ورود بازیکنان آبادان به زمین نساجی و در موقعیت مناسب، داور سوت را به صدا در می‌آورد و ساکت را به بیرون هدایت می‌کند. این موضوع با اعتراض شدید نیمکت صنعت نفت آبادان هم همراه بود.

ویدئو: 326882

حالا با بررسی ویدیوی اختصاصی و نمای باز، مشخص می‌شود داور بازی پیش از رسیدن توپ به بازیکنان نفت و آغاز حمله، در سوت خود می‌دمد. ماجرا از این قرار بود رحیمی مقدم به الهامی به دلیل اعتراض کارت قرمز نشان می‌دهد و پس از آن بدون اینکه الهامی زمین را ترک کند، فوری دستور به ادامه بازی داد اما ساکت همچنان کنار خط ایستاده بود و زمین را ترک نکرده بود. لحظاتی بعد از این، داور با توقف بازی به سرعت به کنار خط آمد و ساکت را به بیرون از زمین فرستاد.

1999348

 جالب اینکه احتمالا به دلیل اینکه در تصاویر تلویزیونی بعد از اخراج ساکت و بدون توجه به خروج ساکت به نمایش ادامه بازی پرداخت، این تصور به وجود می‌آید داور جلوی حمله نفت را گرفته است اما در همان ویدیو هم اگر به مدافعان نساجی توجه شود، می‌بینیم آنها پیش از ورود توپ به نیمه نساجی، دویدن را متوقف و رو به داور قرار می‌گیرند. دیدن ویدیوی باشگاه نساجی در کنار دوربین‌های تلویزیون گره از ماجرا باز می‌کند و نشان میدهد الهامی پس از اخراج از زمین خارج نشده و رحیمی مقدم به همین دلیل دستور توقف بازی را می‌دهد تا الهامی از زمین خارج شود.

دیدگاه‌ها