کد خبر : 2007672 | 18 اسفند 1402 ساعت 23:35 | 17.8K بازدید | 17 دیدگاه

مدیران چلسی او را فروختند

مورینیو خودش را تبرئه کرد: عاشق صلاح بودم!

ژوزه مورینیو تاکید کرد که شیفته بازی محمد صلاح بود و هرگز نمی‌خواست او از چلسی برود.

مورینیو خودش را تبرئه کرد: عاشق صلاح بودم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو پرتغالی، سرمربی ایتالیایی سابق رم، پیش از دیدار فینال جام حذفی مصر بین الاهلی و زمالک، اظهارات هیجان انگیزی را درباره فوتبال آفریقا بیان کرد.

ورزشگاه «اول پارک» ریاض، پایتخت عربستان، میزبان فینال جام حذفی مصر بین الاهلی و زمالک با حضور ستاره‌ها و اسطوره‌های بسیاری بود و این بازی را الاهلی 2-0 برد.

1298453

مورینیو در استودیوی پخش این مسابقه در شبکه مصری "On Time Sports" حضور داشت و در آنجا تایید کرد که فوتبال آفریقا اسطوره‌های زیادی مثل دروگبا و صلاح دارد.

مورینیو گفت: «محمد صلاح بازیکنی استثنایی است و من باعث نشدم که او چلسی را ترک کند، زیرا در وهله اول خودم درخواست جذب او را داشتم. همیشه می‌گویید من دلیل جدایی محمد صلاح از چلسی هستم اما نه، من او را به این تیم آوردم. او با نمایش خوبش در بازی چلسی و بازل مرا تحت تاثیر قرار داد و بلافاصله از او خواستم به تیمم بیاید.»

مورینیو در ادامه صحبت‌های خود گفت: «محمد صلاح قطعا یکی از پنج بازیکن برتر جهان محسوب می‌شود، اما ستاره‌های برجسته‌ای هستند که از قاره آفریقا به تیم‌های اروپایی پیوستند. من می‌خواستم محمد صلاح به چلسی ادامه دهد، اما مدیران تصمیم گرفتند او را به رم بفروشند.»

دیدگاه‌ها