کد خبر : 2007675 | 19 اسفند 1402 ساعت 07:57 | 15.5K بازدید | 25 دیدگاه

سوز و گداز نصرتی: دو امتیاز مفت از دست رفت!

شایسته پیروزی بودیم اما فوتبال با همین نتایجش قشنگ است.

سوز و گداز نصرتی: دو امتیاز مفت از دست رفت!

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور در روزی که تنها چند دقیقه با کسب سه امتیاز شیرین فاصله داشت؛ این فرصت را با یک اشتباه فردی عجیب از دست داد. گلی که آن‌ها خوردند به دلیل از دست دادن توپ در زمین حریف و تبدیل شدن آن به یک موقعیت جدی بود که توسط اکبری، مهاجم مس وارد دروازه تراکتور شد. بعد از تساوی یک بر یک تراکتور مقابل مس رفسنجان، محمد نصرتی مربی تراکتور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی بود؛ هر دو تیم استراتژی داشتند که روی زمین فوتبال بازی کنند. هر دو تیم می‌خواستند با مالکیت توپی که داشتند؛ ایجاد موقعیت کنند. به نظرم کنترل بازی در اختیار ما بود اما در لحظات آخر دو امتیاز بسیار ارزشمند که در ادامه فصل می‌توانست خیلی زیاد به ما کمک کند را از دست دادیم.

او در ادامه گفت: جا دارد یک خسته نباشید به بچه‌های تیم‌مان بگویم که خیلی خوب و متمرکز کار کردند. فکر می‌کنم که کمک داور‌ می‌توانست با دید بهتری که داشته باشد یک خطای خوب برای ما بگیرد چراکه مهدی هاشمی‌نژاد می‌توانست تک به تک شود. ولی داور وسط ندید و کمک داور هم کمک نکرد.

او در پایان گفت: اگر کمی باتجربه‌تر و باهوش‌تر عمل می‌کردیم؛ با توجه به اینکه در نیمه دوم هم دو بازیکن جوان ما به میدان آمدند؛ می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. اما در نهایت این فوتبال است و جذابیت فوتبال هم به همین نتایجش است.

دیدگاه‌ها