کد خبر : 2007717 | 19 اسفند 1402 ساعت 09:51 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

برای درمان مصدومیت دردناک: ستاره والنسیا زیر تیغ

مختار دیاخابی، ستاره والنسیا، روز گذشته در لیون زانوی پایش را به تیغ جراحان سپرد.

برای درمان مصدومیت دردناک: ستاره والنسیا زیر تیغ

به گزارش "ورزش سه"، دیاخابی در جریان بازی والنسیا برابر رئال مادرید که با تساوی 2-2 به پایان رسید به شدت از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. 
این بازیکن در برخوردی که با اورلین شوامنی داشت نتوانست تعادلش را حفظ کند و پایش زیر بدن این ستاره فرانسوی ماند و لحظه بسیار دردناکی را در بازی رقم زد که باعث ناراحتی و نگرانی شدید تمامی بازیکنان حاضر در زمین و هواداران والنسیا شد. 

او بلافاصله از زمین بیرون رفت و با آمبولانس راهی بیمارستان شد و باشگاه والنسیا روز گذشته با انتشار ویدیویی از پزشک جراحش اعلام کرد که او تحت عمل قرار گرفته و این جراحی کاملا موفقیت‌آمیز پیش رفته است. 

1997365

پزشک او در این ویدئو گفت: «این جراحی بسیار سخت بود اما موفقیت‌آمیز پیش رفت. ما باید چندین رباط را دوباره بازسازی می‎‌کردیم، اما از شرایط راضی هستیم. ساختار اصلی رباط آسیب جدی دیده بود.»

دیاخالی پس از این مصدومیت به مدت 48 ساعت در بیمارستان تحت نظر بود و پس از آن راهی لیون در کشور فرانسه شد تا تحت نظر یکی از متخصصان جراحی کند. او قرار است دو هفته در لیون بماند تا روند درمان پس از عمل را به خوبی طی کند. اما زمان بازگشت او به میادین هنوز مشخص نیست. 

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این گفته بودند که به احتمال زیاد او به مدت 10 ماه قادر به حضور در میادین و همراهی والنسیا نخواهد بود.

دیدگاه‌ها