کد خبر : 2007730 | 19 اسفند 1402 ساعت 11:04 | 32.5K بازدید | 40 دیدگاه

کامبک بعد از یک سال: نشانه‌های جدید در پرسپولیس

پرسپولیس موفق شد بار دیگر در هفته نوزدهم لیگ برتر با کامبک زدن برابر فولاد خوزستان پیروز شود.

کامبک بعد از یک سال: نشانه‌های جدید در پرسپولیس

به گزارش |"ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد در شبی خاطره انگیز برابر فولاد نخستین کامبک فصل خود را رقم بزند و در شرایطی که گل نخست بازی را دریافت کرده بود و بار دیگر با دریافت گل دوم، با نتیجه ۲ بر یک عقب بود، نتیجه بازی را به طور کلی تغییر دهد تا با نتیجه ۴-۲ پیروز هفته نوزدهم لیگ برتر باشد.

این در حالی است که آخرین باری که پرسپولیس در دیداری گل اول بازی را دریافت کرده بود و به پیروزی رسید، به دقیقاً یک فصل پیش و بازی هفته نوزدهم پرسپولیس با صنعت‌نفت آبادان بازمی‌گردد که پرسپولیس پس از آنکه در دقایق ابتدایی گل خورد، ۲ بار توسط شیخ دیاباته گل زد و برنده از زمین خارج شد. پرسپولیس پس از آن در این فصل، در ۵ بازی اولین گل مسابقه را پذیرفت که حاصل آن ۳ تساوی و ۲ شکست بود و پرسپولیس در بازی با فولاد طلسم ۳۹۴ روزه را شکست.

پرسپولیس پس از آنکه بازی را به تساوی کشاند، باز هم روی یک غافلگیری دروازه‌اش باز شد. آخرین باری که پرسپولیس در یک بازی ۲ بار از حریف عقب افتاد و بازنده نشد به تقابل با هوادار در لیگ بیست‌ویکم بازمی‌گردد که به تساوی ۲-۲ مقابل این تیم دست یافت.

تیمی که بیشترین پیروزی را پس از دریافت گل نخست در تاریخ لیگ برتر دارد، استقلال است که ۴۸ بار بدین شکل به پیروزی رسیده است. سپاهان با ۳۵ بار کامبک زدن در رده دوم تاریخ لیگ برتر جای دارد و حالا پرسپولیس در کنار تراکتور با ۳۰ بار پیروزی در دیداری که گل اول را خورده، سوم است. این دو تیم پیکان را هم در کنار خود می‌بینند.
این تیم در این هفته بازگشت فراموش‌نشدنی برابر سپاهان داشت و در دیداری که خیلی زود گل اول بازی را دریافت کرد به پیروزی رسید تا در کنار پرسپولیس و تراکتور قرار گیرد.

دیدگاه‌ها