کد خبر : 2007731 | 19 اسفند 1402 ساعت 11:06 | 41K بازدید | 24 دیدگاه

آمار عجیب وینگر جوان در نقش جهان

یک استقلالی، دشمن درجه اول سپاهان

هافبک چپ‌پای پیکان تهران همچون چند سال گذشته مقابل سپاهان خوش درخشید.

یک استقلالی، دشمن درجه اول سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح به بازیکنی تبدیل شده که در لیگ برتر همواره مقابل سپاهان با نمایش‌های خوب عاملی اصلی برد تیمش می‌شود. این بازیکن 24 ساله که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، در شرایطی روز گذشته در ترکیب خودروسازان مقابل سپاهان توانست گل‌های اول و دوم تیمش به ثمر برساند، که در دو فصل قبلی هم عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشت.

او دو فصل پیش در ورزشگاه نقش جهان با یک گل تماشایی از فاصله‌ای دور و شوتی دیدنی باعث برتری دو بر یک پیکان شده بود؛ فصل گذشته نیز فلاح چپ‌پا با یک ارسال تماشایی پاس گل برد یک بر صفر پیکان را مقابل سپاهان داد.

1999494

فلاح که امسال با نظر رضا عنایتی در همه خطوط زمین به جز دروازه‌بان بازی کرده، دیروز هم وینگر چپ بود و بارها با نفوذهای خود خط دفاعی حریف را اذیت کرد. او هر دو گل خود را نیز با پای چپ تخصصی و ویران‌گر خود زد تا بار دیگر توانایی‌اش در شوتزنی و بازی کردن دروازه حریفان را نشان بدهد.

با این عملکرد خوب فلاح را باید قاتل سپاهان در بازی با پیکان بدانیم؛ بازیکنی که یکی از آینده‌دارهای تیمش خواهد بود و احتمالا در پایان فصل شاهد جدایی او از جمع خودروسازان و حضور در تیم‌های مطرح دیگر باشیم.

دیدگاه‌ها