کد خبر : 2007740 | 19 اسفند 1402 ساعت 11:57 | 32.3K بازدید | 25 دیدگاه

عصبانیت تن‌هاخ: در یونایتد من را گول زدند!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اطلاعات اشتباهی که کادر پزشکی در اختیارش قرار داده شرایط را برایش سخت کرده است.

عصبانیت تن‌هاخ: در یونایتد من را گول زدند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در این فصل با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش روبرو بوده و این اتفاق باعث شده است که کار برای تن‌هاخ بیشتر از هر زمان دیگری دشوار شود. 

یکی از بازیکنانی که در این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد لوک شاو است. او در ابتدای فصل سه ماه مصدوم بود و حالا هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ احتمالا فصل را از دست بدهد. تایرل مالاسیا هم 10 ماه است که به دلیل جراحی روی زانو قادر به حضور در میادین نیست. 

این در حالی است که منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت قرارداد قرضی سرخیو رگیلون را فسخ کند و او را به تاتنهام برگرداند، اما حالا با بحرانی در جای خالی او مواجه شده که انتقادهایی را از این تصمیم به همراه داشته است. 

1997419

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «در ماه دسامبر جلساتی را در داخل باشگاه با کادر پزشکی برگزار کردیم. آنها به من اطمینان دادند که شاو و مالاسیا در ماه ژانویه آماده بازگشت به میادین خواهند بود. 

ما به این نتیجه رسیدیم که دو مدافع کناری آماده داریم و به همین دلیل نیازی به بازیکن سوم (رگیلون) نیست و تصمیم گرفتیم که او را به تاتنهام برگردانیم. این یکی از بزرگترین ناراحتی‌های من در اینجاست. این وضعیت برای ما بسیار سخت شده است.»

دیدگاه‌ها